Back to school sampling

Augustus is de maand van de back to school-periode. Rond deze periode herzien consumenten hun routine en staan ze open voor nieuwe producten. Dit betekent dat er weer talloze mooie en nieuwe producten klaar liggen voor consumenten om het nieuwe schooljaar goed te beginnen. Voor veel merken is het dan ook een ideale periode om te samplen. Deze periode staat namelijk garant voor een stijging in de verkoop van verschillende producten.

De sleutel tot een geslaagde sampling campagne is om te samplen op wanneer de consument de tijd en behoefte heeft. Door te samplen op verschillende locaties waar de back to school-periode volop speelt, wordt er goed ingespeeld op de behoefte van de consument.

Wat dacht je van het samplen van jouw product bij de aankoop van studieboeken voor middelbare scholieren en studenten? Je kunt hierbij denken aan Van Dijk en Studystore. Uiteraard bieden wij ook andere kanalen aan, zodat jouw doelgroep rond deze belangrijke periode wordt aangesproken. Zo kan er bijvoorbeeld ook gesampled worden bij verschillende mode retailers, sneakershops, gamewinkels en webshops. Bekijk hier hoe wij vorige sampling campagnes met studenten hebben aangepakt.

Wil jij graag jouw product testen onder nieuwsgierige consumenten? Sample jouw product in de Monsterbox! De Monsterdoos is een alternatieve manier van sampling, waarbij consumenten in aanraking komen met nieuwe producten of varianten (denk bijvoorbeeld aan een nieuwe smaak) in hun eigen huiselijke omgeving.

Ben jij geïnteresseerd in deze sampling mogelijkheden of wil je meer informatie?

Vul dan de informatie aanvraag in of stuur een mail naar info@limefactory.nl.

VOORBEELD CAMPAGNES

Garnier bij Studystore
Garnier bij Studystore
Unox bij Studystore
Unox bij Studystore
Fruittella bij Shoeby
Fruittella bij Shoeby

INFORMATIE