Olvarit

Creëer awareness met sampling voor THT-product

Voor Olvarit hebben we zowel in Nederland als België twee succesvolle campagnes opgezet. Het betrof samplingacties voor Olvarit knijpzakjes: het ideale fruithapje voor tussendoor. Doel van Olvarit was om awareness te creëren onder doelgroep gezinnen met baby’s van 6 maanden tot kleuterleeftijd.

Aanpak en resultaten

Omdat het een THT-product betrof konden we maar een kortdurende campagne opzetten. Om in korte tijd toch een zo groot mogelijk bereik te krijgen kozen we er voor om de samples bij veel verschillende babywinkels uit te laten delen.

Iedere consument die bij de kassa kwam zag daar onmiddellijk een opvallende toonbankstandaard en kreeg een sample. Daarnaast hebben we ook gebruik kunnen maken van de website van een van de babywinkels om de actie te promoten.

De reacties van de consumenten op de campagne waren zeer positief. Zo zei een moeder: “Lekker, en een leuke manier om er kennis mee te maken.

Omdat het een THT-product betrof konden we maar een kortdurende campagne opzetten. Om in korte tijd toch een zo groot mogelijk bereik te krijgen kozen we er voor om de samples bij veel verschillende babywinkels uit te laten delen.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.