Via ons eigen platform voor geld-terug-acties, kassabonkorting, stimuleren we trial, herhalingsaankopen en rotatie op de winkelvloer, maar er zijn ook white-label oplossingen waarbij de geld-terug-actie vanuit jouw merk op jouw website wordt aangeboden.
Vanwege de lage opstartkosten is het ideaal om te koppelen aan een awareness campagne waarbij de doelgroep afgebakend kan worden.
Door de inzet van unieke codes, kunnen wij de geld-terug-actie ook daadwerkelijk alleen aan de afgebakende doelgroep aanbieden.
Waarom geld terug acties bij Lime Factory?
Koppelen met sampling campagne.
Plaatsen op eigen website dmv widget.
Toegang tot eigen dashboard.
Data uitwisselbaar.
Consumer insights.
Lage opstartkosten.
Onze klanten
Hulp nodig bij geld terug acties?
Case Healthy People
Hoe zorg je ervoor dat je de juiste doelgroep bereikt met een cashback actie? Deze vraag kregen wij van Healthy people. Bij geld-terug-acties wordt juist vaak een brede doelgroep bereikt. Voor deze actie zijn we een samenwerking aangegaan met Linda magazine, deze lezers van dit magazine vallen precies binnen de beoogde doelgroep.
Online aanwezigheid wordt steeds belangrijker. Wanneer je als merk wil groeien op het gebied van social media volgers, nieuwsbrief inschrijvingen, de awareness wilt verhogen, of