Nieuws
Channelsampling doet meer voor je merk
Door te samplen bij retail- en leisure-locaties bedient Lime Factory zich van een wezenlijk andere samplingmethode dan de meeste andere samplingbureaus. Waar zij veelal kiezen
Hoe FMCG-bedrijven hun acquisitiekosten kunnen verlagen
Uit recent onderzoek van onderzoeksbureau Nielsen blijkt dat voor de meeste FMCG-bedrijven het vergroten van de marktpenetratie de nummer 1 doelstelling is. Door middel van
Sampling bij de kapper: voor veel merken interessant
Lime Factory heeft een database met maar liefst 18.000 kanalen (locaties) waar we kunnen samplen. Kanalen waar we een goede relatie mee onderhouden en die
Lime Factory lanceert nieuw cashback-concept
Lime Factory heeft onlangs een succesvol nieuw cashback-concept ontwikkeld om herhaalaankopen van FMCG-producten te stimuleren. Het gaat om een extensie van het succesvolle Monsterbox-concept. De
Waarom een ludieke samplingactie beter werkt
Opvallen, het blijft voor sommige merken een lastige klus. Een samplingbureau kan jou helpen om te zorgen dat jouw product de awareness krijgt die je
Wat doet een samplingbureau?
Er zijn in Nederland en België verschillende bureaus die samplingacties organiseren. De meesten doen dat met behulp van promotieteams op openbare plekken. Lime Factory onderscheidt