De Monsterdoos is weer vol enthousiasme ontvangen.
In de periode van november t/m december 2016 zijn er weer 5.000 verstuurd, deze zijn weer ingepakt door de sociale werkplaats van Patijnenburg WSW.
Dit heeft weer geleid tot veel leuke reacties, foto’s en video’s en creativiteit.
Er was wederom een kleurplaat actie georganiseerd en voor de kinderen zat er deze keer een stickervel in.
Op onze Facebook pagina kun je deze foto’s, reacties en posts bekijken. Hier kun je dus ook de reacties over jouw specifieke merk bekijken, onder de post van jouw product.
Resultaten
Lime Factory meet altijd de resultaten van alle sampling concepten, zo ook van de Monsterdoos. Daarbij wordt onder andere de productwaardering en herhalingsaankoop intentie gemeten. Nieuw is dat we nu na een half jaar ook de daadwerkelijke aankopen, inclusief frequentie vragen. Zie hieronder de groei van de penetratie van een aantal productgroepen:
Feiten
- Periode: november-december 2016
- Doelgroep: 5.000 gezinnen met kinderen
- Online bereik: meer dan 500.000 unieke views
Blogs
https://marstyle.nl/2016/11/29/unboxing-de-monsterdoos-november-2016/
http://www.saskiaswereld.nl/monsterdoos-zit-er-keer/
https://opnr16.wordpress.com/2016/11/02/monsterdoos/
https://thuisleven.com/2017/01/02/wederom-een-monsterlijke-review-van-de-monsterdoos/
PR
http://www.savly.nl/nieuwe-monsterdoos-met-verrassingen-10251/