Office Assistent

Office Assistent – assistent marketing en project coördinatie

Ben jij een echte duizendpoot en lijkt het je leuk om voor grote A-merken zoals Lipton, Mentos of Quaker te werken? Als Office Assistent lever je een bijdrage aan bijna alle afdelingen in het bedrijf. Klinkt dit interessant? Lees dan snel verder!

Wie zijn wij?

Lime Factory houdt zich bezig met sampling en activaties van FMCG producten. Dit doen wij voornamelijk in Nederland en België, maar inmiddels zijn wij ook actief in Frankrijk en Duitsland. Bij sampling laten we consumenten de producten proberen in de juiste omgeving en op het juiste moment. Naast het samplen op locatie werken wij met een verrassingsbox: de Monsterdoos. Hierbij kunnen consumenten thuis verschillende producten proberen en beoordelen. Deze brengen wij gemiddeld vier keer per jaar uit. Daarnaast organiseren we activaties in allerlei vormen, zoals online activaties, geld terug acties en winkelvloer activaties. We zijn een klein bedrijf met ongeveer 10 medewerkers.

Wat ga je doen?

Als Office Assistent houd je je met veel verschillende taken bezig in het bedrijf. Ook werk je in verschillende afdelingen, Markteting & Communicatie, Sales en Operations. De taken bestaan onder andere uit:

Administratieve taken: zoeken naar nieuwe partners, echte uitzoekklusjes.
Operationele taken: ondersteuning van het project de Monsterdoos.
Ondersteuning marketing: invoerwerk, social media posts, ondersteuning bij het maken van voorstellen en evaluaties.
Kantoorbeleid: materialen bestellen, plannen en organiseren van afspraken en borrels.

Kan jij je vinden in de volgende kenmerken?

  • Je bent een echte aanpakker die het niet erg vindt om deels repeterend werk te doen.
  • Je vindt het leuk om dingen te organiseren en regelen.
  • Je hebt minimaal een mbo diploma op zak en je hebt 0-3 jaar werkervaring.
  • Je bent flexibel.
  • Je werkt secuur.
  • Je zal veel met verschillende programma’s zoals WordPress, Qwilr en MailChimp aan de slag gaan, bij voorkeur heb je hier al enige ervaring mee, maar dit is geen must.

Wat bieden wij?

  • Werken in hartje Amsterdam
  • Een contract voor 24-32 uur per week
  • Ruimte voor eigen initiatief
  • Werken voor grote A-merken
  • Een marktconform salaris
  • Borrels en leuke uitjes
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om (deels) vanuit huis te werken

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Dan ontvangen wij graag jouw CV en een korte motivatie per mail. Als wij een match zien nodigen we je uit voor een eerste kennismaking. Deze kan virtueel of op ons kantoor in Amsterdam plaatsvinden. Heb je nog vragen over de vacature? Stel deze gerust aan Chris Hagens: 020 – 3209002.

INFORMATIE