BiFi

Genieten van een sample als je toch even niets te doen hebt

BiFi-worstjes zijn een lekker en makkelijk tussendoortje. BiFi benaderde ons om een samplingcampagne voor hen op te zetten onder de doelgroep mannen en vrouwen tussen de 18 en 59 jaar oud. Het doel was om meer awareness te creëren en een nieuwe doelgroep te bereiken.

Aanpak en resultaten

We hebben bij BiFi verschillende samplingkanalen voorgesteld waar zij een keuze uit konden maken. Uiteindelijk hebben we een campagne opgezet bij verschillende autowasstraten omdat BiFi de ideale hartige snack voor ‘on the road’ is. Bovendien konden consumenten het worstje ook meteen proeven als hun auto door de wasstraat werd gereden.

Al bij aankomst bij de autowasstraat werden automobilisten al met stoepborden geattendeerd op de actie. Bij het afrekenen ontvingen ze van een medewerker een sample en een leaflet. Dit zorgde voor veel vrolijke gezichten.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory