Herengracht 562, 1017CH Amsterdam, The Netherlands

Kassabonkorting Healthy People

Kassabonkorting actie van Healthy People

Hoe zorg je ervoor dat je de juiste doelgroep bereikt met een cashback actie? Deze vraag kregen wij van Healthy people. We hebben een geld terug actie voor ze opgezet, via ons platform Kassabonkorting. Kassabonkorting is een platform voor geld terug acties en is een alternatieve manier om consumenten via de winkel een product te laten proberen. Een geld terug strategie werkt drempelverlagend voor het verkrijgen van nieuwe klanten. 

Healthy peope heeft verschillende gezonde sappen in het koelschap van de supermarkt staan. Ze wilde graag meer rotatie van deze sappen, maar dan wel gericht op een bepaalde doelgroep. Bij geld-terug-acties wordt juist vaak een brede doelgroep bereikt. Voor deze actie zijn we een samenwerking aangegaan met Linda magazine, deze lezers van dit magazine vallen precies binnen de beoogde doelgroep.

We hebben een advertentie van de actie in het magazine geplaatst. Hierbij is gebruik gemaakt van unieke codes, op deze manier zorgde we er voor dat alleen de beoogde doelgroep deel kon nemen aan deze actie. Consumenten konden twee favoriete Healthy People superfruitmixen in een supermarkt naar keuze kopen en vervolgens het aankoopbedrag terugvragen op Kassabonkorting.nl. Deze actie had een redemptie van +1%.

Tijdens een kassabonkorting verzamelen we verschillende data. Zo hebben we tijdens deze actie inzicht gekregen in welke consument we hebben bereikt, welke variant in de smaak valt en bij welke supermarkt zij boodschappen doen.  Voor meer informatie over over de data die wij verzamelen kan je hier kijken.

 

Wil jij ook een specifieke doelgroep bereiken met je cash back actie? Bekijk de Kassabonkorting pagina of neem contact met ons op voor de mogelijkheden voor jouw bedrijf.