Method

Ludieke campagne via social media en speciale actiewebsite

Method is een biologisch schoonmaakmerk en biedt verschillende producten zoals o.a. een allesreiniger, badkamerreiniger en afwasmiddel. Het motto van Method is dat schoonmaken met Method een feestje is en dat het je blij maakt. Passend bij die merkwaarden zocht Method naar een ludieke activatiecampagne dat zorgt voor trial en awareness.

Aanpak en resultaten

Met de hashtag #spreadjoy bedachten we een ludieke social mediacampagne die we communiceerden via Instagram en influencers. In onze posts riepen we mensen op om vrienden en familie te taggen die ze graag in het zonnetje wilden zetten. De mensen die reageerden kregen van ons een unieke code waarmee ze op een speciale (door ons ontwikkelde) actiewebsite een fles Method voor deze persoon konden aanvragen.

Gepersonaliseerd pakketje
Daarop stuurden wij de persoon in kwestie een fles Method toe met daarbij een gepersonaliseerd kaartje waarop stond waarom ze de fles kregen en van wie. Dit zorgde voor heel veel enthousiaste reacties.

Volledig ontzorgd
Voor deze campagne hebben we (vrijwel) alles geregeld. We hebben influencers aangestuurd. Teksten en foto’s voor social media aangeleverd, de actiewebsite opgezet, en we hebben de volledige handling van de pakketjes verzorgd.

We hebben Method tijdens deze ludieke campagne volledig ontzorgd. We hebben de social media campagne en actiewebsite opgezet, en ook de handling van de pakketjes verzorgd.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory