Herengracht 562, 1017CH Amsterdam, The Netherlands

Riedel EK-activatie

Riedel EK-activatie

We hebben er een jaar langer op moeten wachten, maar het EK van 2021 is een feit. Zo’n EK periode is altijd een mooie gelegenheid voor het opzetten van een actie. Dit dachten ze bij Riedel ook. Daarom hebben we in samenwerking met Riedel een instore EK-actie opgezet.

Riedel heeft een breed en gevarieerd merken portfolio met sterke klassiekers zoals Appelsientje en innovatieve nieuwkomers zoals Van de Boom. Maar ook gekoelde sappen zoals CoolBest behoort tot het portfolio van Riedel. Met verschillende verpakkingen en merken spelen zij in op verschillende momenten en behoeften. Om de verkopen van een deel van de houdbare sappen een boost te geven hebben we samen een EK-actie opgezet. Door mee te doen aan deze actie maakt de consument kans op het winnen van een Phillips TV.  

In aanloop naar en tijdens het EK voetbal zijn op alle pakken van Appelsientje, DubbelFrisss, DubbelDrank, Van de Boom en Taksi, EK stickers en unieke actiecodes bevestigd. Op deze sticker stond het volgende actiemechanisme vermeld: ”Kijk het EK op een nieuwe Philips TV!”. Tijdens het EK worden er elke dag twee TV’s verloot onder de deelnemers. Via deze sticker wordt de consumenten naar de actiepagina https://win-een-philips-tv.nl/ verwezen, waar de code kan worden ingevoerd en je direct kunt zien of je één van de 100 Philips Ambilight TV’s gewonnen hebt.

 

 

Wil jij ook een instore activatie opzetten? Wij zetten deze actie graag samen met je op. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden voor jouw bedrijf.