Sample jouw product bij wijnwebshops

Een goede wijn is vaak onmisbaar op Valentijnsdag. Sample jouw product op het moment dat de consument ook daadwerkelijk tijd en behoefte heeft. Bereik jouw doelgroep via wijnwebshops tijdens Valentijnsdag. Je kunt hierbij denken aan kanalen als Wijnvoordeel.nl, Grandcruwijnen en Grapedistrict.

Wij nemen alle zorgen uit handen, zodat jij je kunt richten op de consument. Een leuke flyer trekt de aandacht. Ook hier houden wij rekening mee, zodat de campagne er bij jou leuk en verzorgd uitziet. Bovendien zullen  consumenten het waarderen om een gratis sample uit te proberen.

Ben jij geïnteresseerd om te samplen bij wijnwebshops? Je kunt contact met ons opnemen of klik hieronder voor meer informatie. Wij bespreken graag met jou de mogelijkheden.

  • Doelgroep: Mannen/vrouwen, 28 – 45 jaar. Veel dertigers, jonge gezinnen met kinderen, starters, hoger inkomen, tweeverdieners. Geïnteresseerd in eten en drinken.
  • Periode: Gehele jaar mogelijk.
  • Aantal: 10.000 per 2 weken.
  • Communicatie: In overleg, via flyers, social media en nieuwsbrief.
  • Soort producten: Chocolade, zoute snacks, tussendoortjes, snoep, koek.

Voordelen:

  • Leuke passende actie.
  • Bereik direct jouw doelgroep.
  • Consumenten vinden het altijd leuk om gratis producten te ontvangen.

Wil je graag meer weten over sampling acties en ben je geïnteresseerd? Vul de informatie aanvraag in. Je kunt ook een mail sturen naar info@limefactory.nl.

VOORBEELD CAMPAGNES

Lipton Herbal Ice Tea bij Hello Fresh
Lipton Herbal Ice Tea bij Hello Fresh
Yes! bij sneakershops
Yes! bij sneakershops
L’Atelier bij Koffievoordeel.nl
L’Atelier bij Koffievoordeel.nl

INFORMATIE