Kassabonkorting is een platform voor geld terug acties en is een alternatieve manier om consumenten via de winkel een product te laten proberen. Een geld terug strategie werkt drempelverlagend voor het verkrijgen van nieuwe consumenten. De consument doorloopt het gehele aankoopproces, zodat dit makkelijker herhalingsaankopen gaat opleveren. De rotatie bij de retailer wordt verhoogd, waardoor een listing behouden kan worden.

Dankzij onze database beschikken we over informatie over een specifieke groep mensen. De communicatie is geheel op maat in te richten naar jouw behoeften en wensen. De actie kan on-pack, via Kassabonkorting, Monstertester en online ads naar consumenten gecommuniceerd worden. 

Door een aantal gegevens op te vragen op het moment dat de consument zijn geld terugkrijgt, kan er een vergelijking worden gemaakt tussen verschillende groepen consumenten of verschillende producten waarop korting wordt gegeven. Dankzij de Consumer Insights Application (CIA) kun je heldere inzichten verkrijgen, waardoor je vervolgens de consument beter zult begrijpen en hier in de toekomst beter op in kan spelen.

Lees hier meer over Kassabonkorting en hoe je geld terug acties in kunt zetten.

IK WIL GRAAG MEER INFORMATIE