Waar kan je je maaltijdcomponent nu goed samplen?

Wil je de consument bereiken met maaltijdcomponenten? In dat geval hebben wij een paar mooie kanalen binnen ons netwerk, waarbij jij jouw product bij de juiste doelgroep kan samplen. Channel sampling kan een uitkomst bieden wanneer je je product wil laten proberen op het juiste moment bij de juiste doelgroep.

Groentewinkels, zoals De Echte Groenteman

Groentewinkels zijn de perfecte plek om maaltijdcomponenten te samplen. De consument komt om groenten en fruit te kopen, om te gebruiken in gerechten. Zij zijn op dat moment dus bezig met het plannen van een maaltijd. Het perfecte moment om hen kennis te laten maken met jouw merk. Deze kunnen ze dan direct verwerken in hun gerecht. We hebben al meerdere campagnes gedaan bij de groenteman, bijvoorbeeld Flora plant en Lipton Herbal Icetea.

Kookwinkels, zoals Cooking Life

Een ander mooi kanaal waarbij je maaltijdcomponenten kan samplen is een kookwinkel. Heb jij een product dat heerlijk smaakt of de maaltijd verrijkt? Wellicht is de kookwinkel dan wat voor jou. Wij hebben verschillende sampling campagnes bij dit kanaal gedaan, waaronder een campagne voor Herbamare  en Hellman’s.

Food Delivery, zoals Poké Perfect

Food delivery is bij uitstek een goed kanaal om jouw maaltijdcomponenten te samplen. De consument kijkt al uit naar een heerlijke maaltijd, daarbij is een smakelijke verrassing natuurlijk extra leuk. Ook een ingrediënt voor een maaltijd zou hier passend zijn, om de consument te inspireren in het recreëren van hun favoriete gerecht. Wij hebben verschillende sampling campagnes bij dit kanaal gedaan, waaronder een campagne voor Go-Tan.

Wat zijn de mogelijkheden?

Zowel groentewinkels, kookwinkels en food delivery bieden de volgende mogelijkheden:

  • Doelgroep: Dit is verschillend per kanaal, onder andere: bovenmodaal, 40+, randstedelijk, millennials, 29-49 jaar.
  • Periode: Gehele jaar mogelijk.
  • Aantal: van 10.000 stuks tot 100.000 stuks en meer mogelijk.
  • Communicatie: Via meegeven flyers, posters.

Voordelen:

  • Leuke passende actie.
  • Bereik direct jouw doelgroep.
  • Consumenten vinden het altijd leuk om gratis producten te ontvangen.

Wil je graag meer weten over sampling acties en ben je geïnteresseerd? Vul de informatie aanvraag in. Je kunt ook een mail sturen naar info@limefactory.nl.

VOORBEELD CAMPAGNES

Lipton Herbal Ice Tea bij Hello Fresh
Lipton Herbal Ice Tea bij Hello Fresh
Yes! bij sneakershops
Yes! bij sneakershops
L’Atelier bij Koffievoordeel.nl
L’Atelier bij Koffievoordeel.nl

INFORMATIE