Persil

Samplingcampagne bij yoga en sportscholen

Voor jezelf én je kleding het beste: Persil

Sportkleding wordt intensief gebruikt en verdient daarom een wasmiddel dat écht goed reinigt. Om sporters kennis te laten maken met de kracht van Persil, voerden we een gerichte samplingcampagne uit bij sportscholen in België. Zo bereikten we een actieve doelgroep die waarde hecht aan frisse, schone kleding, juist na het sporten.

Aanpak en resultaten

De campagne draaide om de boodschap: "Persil, omdat je altijd het beste van jezelf geeft, voor jezelf én je kleding." Deze boodschap kwam terug op posters in de sportscholen en op toonbankstandaarden bij de balie. Iedereen die een sample ontving, kreeg ook een flyer mee met extra informatie en een QR-code naar de vragenlijst.

Via de QR-code op de flyer kan de consument een online vragenlijst invullen. Hiermee verzamelden we waardevolle inzichten over de waardering van de sample en de herhalingsaankoopintentie. Door sampling te combineren met extra communicatiemiddelen op locatie en gerichte feedback, ontstond een goed beeld van de impact van de campagne.

De campagne werd positief ontvangen en uit de verzamelde consumenteninzichten blijkt dat Persil succesvol is geïntroduceerd bij een groot aantal nieuwe klanten.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory