Monsterdoos november 2017

De Monsterdoos is weer vol enthousiasme ontvangen. In de periode van november 2017 zijn er 7.000 Monsterdozen verstuurd, deze zijn ook deze editie weer ingepakt door het sociale werkbedrijf van Patijnenburg WSW. Wij merken dat de Monsterdoos steeds populairder wordt. Dit zien wij terug in de verkopen,...

Lees meer
desktop + banner de leukste taarten shop

In het voetlicht: Deleukstetaartenshop

Het vinden van de juiste kanalen en de uitvoering van campagnes bij deze kanalen is een belangrijk aspect van onze dienstverlening en vanuit dat perspectief hebben wij één van deze kanalen in de schijnwerpers gezet. Hieronder volgt een kort interview met Anoek van der Baan van...

Lees meer
THT sampling

THT sampling

THT Partijen Veel FMCG bedrijven hebben te maken met producten die tegen de THT datum aanlopen. Dit kan ontstaan door minimale productie batches, 'foutjes' tijdens de planning, producten die in een bepaalde periode toch wat minder lopen etc. Maar wat doe je in zo'n geval? Je kunt het...

Lees meer
Paul Cudok van Perfetti van Melle

In het voetlicht: Paul Cudok

Aandacht voor de klant is voor ons een belangrijk aspect van onze dienstverlening en vanuit dat perspectief hebben wij één van onze klanten in de schijnwerpers gezet. Hieronder volgt een kort interview met Paul Cudok van Perfetti van Melle, waarin hij zichzelf voorstelt en wat meer...

Lees meer
infographic: effectiviteit van sampling

Effectiviteit van sampling

In bovenstaande infographic hebben wij de effectiviteit van sampling in kaart proberen te brengen. Dit is enerzijds gebaseerd op de gegevens van een onderzoek van YA  en anderzijds op de feedback gegevens die Lime Factory de afgelopen jaren heeft verzameld tijdens de inzet van sampling campagnes. Het is...

Lees meer

24 jul Monsterdoos mei 2017

De Monsterdoos is weer vol enthousiasme ontvangen. In de periode van mei 2017 zijn er weer 5.000 Monsterdozen verstuurd, deze zijn ook deze editie weer ingepakt door de sociale werkplaats van Patijnenburg WSW. Wij merken dat de Monsterdoos steeds populairder wordt. Dit zien wij terug in de...

Lees meer
A/B Testen bij sampling

A/B-Testen binnen sampling

Wat is de A/B Test? Wikipedia definieert de A/B test als: De A/B-test is een marktonderzoekmethode die gehanteerd wordt om te onderzoeken wat de efficiëntste van twee mogelijkheden is. Door gebruikers te verdelen in twee groepen, die elk een ander concept te gebruiken krijgen, kan er op...

Lees meer
Welkomstkoffer feedback

Welkomstkoffer 6 maanden feedback

De afgelopen 6 jaar hebben wij consumenten feedback gevraagd over de producten die zij hebben geprobeerd via de Welkomstkoffer bij Center Parcs. Hierbij worden gebruik, waardering, merkbekendheid en herhalingsaankoopintentie gemeten. Maar uiteindelijk willen wij ook weten of de consument het product ook daadwerkelijk is gaan kopen nadat...

Lees meer
Monsterdoos november 2016

Monsterdoos november 2016

De Monsterdoos is weer vol enthousiasme ontvangen. In de periode van november t/m december 2016 zijn er weer 5.000 verstuurd, deze zijn weer ingepakt door de sociale werkplaats van Patijnenburg WSW. Dit heeft weer geleid tot veel leuke reacties, foto’s en video’s en creativiteit. Er was wederom een kleurplaat actie...

Lees meer

19 dec Palmolive sampling bij Vero Moda

In het najaar van 2016 organiseerde Lime factory een sampling campagne voor Colgate-Palmolive waarbij de klanten van alle Vero Moda winkels in Nederland een sample Palmolive Chocolate passion aangeboden kregen. Via ons platform watvondjijervan.nl hebben wij feedback verzameld, zodat wij de resultaten inzichtelijk konden maken. Hieruit bleek een...

Lees meer
Whitepaper sampling

Whitepaper sampling.

In deze whitepaper beschrijven wij hoe je in 4 stappen tot een beter sampling resultaat kunt komen. Laat hieronder je naam en e-mailadres achter om de whitepaper te kunnen downloaden.