Nieuws
Duurzaam en verantwoord ondernemen
Bij Lime Factory zijn we ons bewust van de impact die onze activiteiten kunnen hebben op onze omgeving. Daarom hebben wij onze bedrijfsprocessen zo duurzaam
Wat is de beste plaats om te samplen?
Waar kun je het beste samplen? Op een station of stadsplein of bij de slager? Waar krijgt je sample de meeste aandacht en wat doet
Zorgeloos een winactie opzetten
Denk je erover om een winactie op te zetten? Goed idee want een winactie zorgt voor veel awareness en meer interactie met de consument. Bovendien
Channelsampling doet meer voor je merk
Door te samplen bij retail- en leisure-locaties bedient Lime Factory zich van een wezenlijk andere samplingmethode dan de meeste andere samplingbureaus. Waar zij veelal kiezen
Hoe FMCG-bedrijven hun acquisitiekosten kunnen verlagen
Uit recent onderzoek van onderzoeksbureau Nielsen blijkt dat voor de meeste FMCG-bedrijven het vergroten van de marktpenetratie de nummer 1 doelstelling is. Door middel van
Sampling bij de kapper: voor veel merken interessant
Lime Factory heeft een database met maar liefst 18.000 kanalen (locaties) waar we kunnen samplen. Kanalen waar we een goede relatie mee onderhouden en die