Cashback Actie
Bereik specifieke doelgroepen
Een geld terug actie is op verschillende manieren in te zetten. Je kunt een landelijke actie opzetten, maar je kunt er ook voor kiezen om de geld terug actie onder specifieke doelgroepen uit te zetten. Door een unieke code te communiceren via een mailing, (special interest) media of reclamefolders kun je de -door jouw gewenste- doelgroepen bereiken.
Nog effectiever is het om een geld terug actie in te zetten in combinatie met een samplingcampagne. Buiten dat je hiermee heel gericht doelgroepen bereikt, vergroot het ook de awareness en verhoogt het de rotatie. Dit hebben we o.a. heel succesvol voor MAOAM gedaan.
Perfect instrument voor cross-selling
De voordelen van samenwerken met Lime Factory op een rij
Wil je nieuwe doelgroepen bereiken en een geld terug actie opzetten? Start dan een samenwerking met Lime Factory.
- De opstartkosten zijn bij ons laag omdat we het platform al voor je hebben ingericht. Daardoor kunnen we je campagne ook snel starten.
- De cashback-actie kunnen we door middel van een widget op jouw eigen site laten lopen.
- We verzamelen firs-party data en consumer insights voor je die je o.a. meer vertellen over de voorkeuren van consumenten en hun shopgedrag. De data die wij genereren kun je inzetten voor o.a. gepersonaliseerde e-mailmarketing doeleinden.
- We kunnen de geld terug actie koppelen aan een samplingcampagne voor nog betere resultaten.
MAOAM
Wil je weten hoe wij in de praktijk werken? Bekijk dan hoe we voor MAOAM een succesvolle geld terug actie hebben opgezet.
Benieuwd hoe we jouw product kunnen promoten?
Ieder product is anders en heeft een andere doelgroep. Daarom krijgt ieder product een unieke aanpak. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op.