Lime Factory is een activatie- en samplingbureau, werkzaam in Nederland, België en Frankrijk.
Sampling op het moment dat er tijd en behoefte is en het meten van de resultaten zijn de uitgangspunten van Lime Factory.
Vanuit een marketing en ICT achtergrond zijn de eigenaren van Lime Factory, Govert Noordman en Chris Hagens, in de zomer van 2010 begonnen met het ontwikkelen van sampling concepten.
Tijdens een vakantie in Amerika kwam Chris in de badkamer van zijn hotel in aanraking met gesponsorde kaneeltandpasta, typisch zo’n product wat hij nooit zou kopen, maar doordat de sample werd aangereikt op het moment dat er tijd en behoefte was is hij het toch gaan proberen en het bleek fantastisch te zijn! De insteek van onze samplingconcepten is dan ook om te samplen op het moment dat de consument ook daadwerkelijk tijd en behoefte heeft. Daarbuiten willen wij dit ook nog het liefst meetbaar maken. Hoe vaak zie je niet een prullenbak vol met samples 50 meter na het sampling team en wat vond de consument nou uiteindelijk van het product?
Inmiddels samplen we bij de consumenten thuis, zoals in de Monsterdoos en Webshopsampling en wij hebben een groot aantal campagnes verzorgd bij allerlei kanalen in Nederland en België, denk hierbij aan modewinkels, bakkers, groentewinkels, sauna’s, speelparadijzen, kookworkshops etc.
Benieuwd naar wie zich dagelijks inzetten voor Lime Factory? Maak hieronder kennis.

Govert Noordman is mede-oprichter van Lime Factory en is o.a. verantwoordelijk voor sales en operations.

Chris Hagens is mede-oprichter van Lime Factory en houdt zich voornamelijk bezig met de marketing en IT.

Karmijn is sinds 2018 werkzaam bij Lime Factory houdt zich bezig met de marketing & communicatie.

Inge is sinds 2019 werkzaam bij Lime Factory en is verantwoordelijk voor de coördinatie van de projecten.

Isabel is verantwoordelijk voor het opzetten en uitbouwen van de relaties met onze klanten.


Daimi is verantwoordelijk voor de marketing & communicatie binnen Lime Factory.