Over ons

Verfrissende samplingconcepten

Vanuit een marketing en ICT achtergrond zijn de eigenaren van Lime Factory, Govert Noordman en Chris Hagens, in de zomer van 2010 begonnen met het ontwikkelen van sampling concepten.

Tijdens een vakantie in Amerika kwam Chris in de badkamer van zijn hotel in aanraking met gesponsorde kaneeltandpasta, typisch zo’n product wat hij nooit zou kopen, maar doordat de sample werd aangereikt op het moment dat er tijd en behoefte was is hij het toch gaan proberen en het bleek fantastisch te zijn!
De insteek van onze samplingconcepten is dan ook om te samplen op het moment dat de consument ook daadwerkelijk tijd en behoefte heeft. Daarbuiten willen wij dit ook nog het liefst meetbaar maken.
Hoe vaak zie je niet een prullenbak vol met samples 50 meter na het sampling team en wat vond de consument nou uiteindelijk van het product?

Inmiddels hebben wij al jaren ons concept, het ‘Welkomstpakket’ lopen bij Center Parcs (helaas nog steeds zonder kaneeltandpasta), en zijn wij ook bezig met concepten bij de consumenten thuis, zoals de Monsterdoos en Webshopsampling en wij hebben een groot aantal campagnes verzorgd bij allerlei kanalen in Nederland en België, denk hierbij aan modewinkels, bakkers, groentewinkels, sauna’s, speelparadijzen, kookworkshops etc.