Over ons
Lime Factory is een activatie- en samplingbureau, werkzaam in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Sampling op het moment dat er tijd en behoefte is en het meten van de resultaten zijn de uitgangspunten van Lime Factory.
Hoe Lime Factory ontstaan is
Sampling verfrissender en meetbaar maken. Dat was het doel van FMCG-specialist Govert Noordman en IT-specialist Chris Hagens toen zij in 2010 het bureau Lime Factory begonnen. Lime Factory Is begonnen met samplingcampagnes en de Monsterbox, maar in de loop der tijd hebben we onze activiteiten uitgebreid met ook andere vormen van activatie, zoals geld terug acties, winkelvloer activaties en winacties. Deze kunnen in combinatie met een samplingcampagne of ‘stand alone’ worden ingezet. Rode draad in al onze sampling- en activatiecampagnes is dat we de ‘engagement’ verhogen door consumenten producten en merken te laten beleven. Dit doen we inmiddels niet alleen in Nederland, maar ook in België, Frankrijk en Duitsland.
Verfrissend en persoonlijk
Volledig ontzorgd
Het team
Omdat een limoen je creativiteit versterkt en je geest verscherpt, eten we bij Lime Factory wekelijks een limoen. Dat is niet voor iedereen altijd een pretje, maar ons motto is: ‘alles voor onze klanten’.
Benieuwd hoe we jouw product kunnen promoten?
Ieder product is anders en heeft een andere doelgroep. Daarom krijgt ieder product een unieke aanpak. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op.