Over ons
Lime Factory is een activatie- en samplingbureau, werkzaam in Nederland, België, Duitsland en Frankrijk. Sampling op het moment dat er tijd en behoefte is en het meten van de resultaten zijn de uitgangspunten van Lime Factory.
Hoe Lime Factory ontstaan is
Sampling verfrissender en meetbaar maken. Dat was het doel van FMCG-specialist Govert Noordman en IT-specialist Chris Hagens toen zij in 2010 het bureau Lime Factory begonnen. Lime Factory Is begonnen met samplingcampagnes en de Monsterbox, maar in de loop der tijd hebben we onze activiteiten uitgebreid met ook andere vormen van activatie, zoals geld terug acties, winkelvloer activaties en winacties. Deze kunnen in combinatie met een samplingcampagne of ‘stand alone’ worden ingezet. Rode draad in al onze sampling- en activatiecampagnes is dat we de ‘engagement’ verhogen door consumenten producten en merken te laten beleven. Dit doen we inmiddels niet alleen in Nederland, maar ook in België, Frankrijk en Duitsland.
Verfrissend en persoonlijk
Lime Factory is een klein maar zeer ervaren bureau. Het voordeel hiervan is dat wij onze klanten veel persoonlijke aandacht geven. We verdiepen ons in ieder product, doelgroep en doelstelling en denken ook buiten de kaders van de briefing. We geven je altijd verschillende opties om je doelstelling en doelgroep(en) te bereiken.
Onze enorme ervaring maakt dat we zeer (kosten)efficiënt werken. Al onze processen hebben we optimaal en duurzaam ingericht om je campagne snel te kunnen opstarten. We werken daarin samen met betrouwbare partners en toeleveranciers.
Volledig ontzorgd
We snappen dat je het druk hebt en daarom vragen we niet meer tijd van je dan nodig is. Tijdens de executie van de campagne wordt je dan ook volledig door ons ontzorgd. We zorgen dat een campagne vlekkeloos verloopt en sturen bij waar nodig. We briefen externe partijen en controleren of zij zich aan de afspraken houden. We nemen altijd zelf een kijkje op de locatie en sturen er een professionele fotograaf op af om foto’s te maken. Die gebruiken we o.a. voor een (tussentijdse) evaluatie. En als je wil kunnen we ook nog veel meer voor je doen zoals het laten ontwerpen en produceren van websites en andere communicatiedragers, POS-materialen en het inzetten van Mystery Shoppers.
Het team
Omdat een limoen je creativiteit versterkt en je geest verscherpt, eten we bij Lime Factory wekelijks een limoen. Dat is niet voor iedereen altijd een pretje, maar ons motto is: ‘alles voor onze klanten’.
Benieuwd hoe we jouw product kunnen promoten?
Ieder product is anders en heeft een andere doelgroep. Daarom krijgt ieder product een unieke aanpak. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op.