Begrijp jij de consument door en door? Wanneer je gaat samplen, wil je natuurlijk graag weten wat de consument ervan vindt. Door feedback te vragen aan de consument kun je je relatie met hen verdiepen en inzicht krijgen in hun motivaties, zodat je in de toekomst een effectieve strategie kunt plannen.
Wij vinden deze inzichten erg belangrijk. Daarom hebben wij onze eigen Consumer Insights Applicatie ontwikkeld. Hiermee koppelen wij al onze campagnes aan onze standaard vragenlijst, hierdoor hebben wij een groot aantal benchmark gegevens op het gebied van productwaardering, merkbekendheid, herhalingsaankoopintentie, penetratieverhoging en daadwerkelijke aankopen.
Na afloop van de campagne ontvang je een rapport met de belangrijkste inzichten. Wij werken met een standaard vragenlijst die we kunnen vergelijken met onze benchmark database, maar het is ook mogelijk om extra vragen toe te voegen.
Hoe komen we aan onze data?
Het genereren van consumer insights is tegenwoordig onmisbaar. Via ons online platform monstertester.nl vragen wij feedback aan consumenten. Het invullen duurt nog geen twee minuten en er zit een win-actie aan gekoppeld, waardoor de respons wordt verhoogd. Naast de standaard vragen die wij stellen aan consumenten, kan het ook op maat ingericht worden. Wij hebben de afgelopen jaren data verzameld, bij 6 verschillende sampling concepten en 300 producten.
Waarom Consumer Insights bij Lime Factory?
Eigen consumer insight applicatie
Uitgebreide benchmark
Mogelijkheid om eigen vragen toe te voegen
.
Onze klanten
Meer wetem over onze Consumer Insights Applicatie?
Case Flora Plant
Bij iedere aankoop van een heel brood ontvangt de consument een gratis sample. Aan de actie zijn ook onze Consumer Insights gekoppeld, waardoor consumenten feedback konden geven over het product. Verschillende bakkers reageren erg enthousiast op de actie. Zo zeggen ze: “Consumenten vinden super leuk dat ze Flora Plant krijgen!”
Online aanwezigheid wordt steeds belangrijker. Wanneer je als merk wil groeien op het gebied van social media volgers, nieuwsbrief inschrijvingen, de awareness wilt verhogen, of