Data & inzichten

Data en inzichten vormen een belangrijk onderdeel van onze dienstverlening. Onze keuzes en adviezen worden gevoed en onderbouwd door onze ‘benchmark database’ en doorlopend onderzoek dat wij verrichten. Tijdens onze campagnes verzamelen we data en consumenteninzichten voor je die je feitelijke inzichten geven in het effect van je campagne op o.a. productwaardering, herhaalaankoop en merkbekendheid.

Blaadje met limoen

Data-gedreven advies

Beslissingen over de inzet van marketingcampagnes worden vaak nog genomen vanuit onderbuikgevoelens. Die keuzes leiden niet altijd tot het beste resultaat. Anders is het bij Lime Factory. Wij baseren ons op benchmarkgegevens op het gebied van productwaardering, merkbekendheid, herhalingsaankoopintentie, penetratieverhoging en daadwerkelijke aankopen van bijna 1.000 producten en meer dan 100.000 consumenten. Dat leidt tot ruim 425.000 productwaarderingen die we gebruiken om jou deskundig advies te geven over de activatiemethode en kanalen die het beste passen bij jouw doel en doelgroep.

dubbel-blaike-met-dubbele-lijn
dubbel-blaike-met-lijn-links

Inzicht in ROI dankzij consumer insights

Bij iedere samplingcampagne halen wij standaard consumer insights op. Onze consumer insights-applicatie kunnen we ook inzetten bij andere activatiecampagnes. Op die manier krijg je inzicht in het effect van je campagne. Bovendien kun je ook je eigen specifieke vragen aan ons onderzoek toevoegen. Wil je diepgaande inzichten naar de return on investment van je campagne dan kunnen we een zes maanden durend onderzoek opzetten waarmee we de daadwerkelijke aankopen in kaart brengen.    

First-party data-generatie

Tijdens onze campagnes kunnen we ook first-party data voor je verzamelen. Dit biedt je de mogelijkheid om je eigen consumenten-database op te bouwen die je kunt gebruiken voor mailings en gerichte advertenties. Bij al onze diensten bieden we opt-in oplossingen zoals bij onze channel samplingcampagnes en de Monsterbox, maar ook bij geld terug acties, spaar- en winacties en cross promotions.

Vanzelfsprekend voldoen we aan de AVG/GPDR. Daarnaast stellen we een verwerkersovereenkomst voor je op; geheel naar jullie wensen en eisen. 

Sampling Garnier bij Studystore
dubbel-blaike-met-dubbele-lijn

Benieuwd hoe we jouw product kunnen promoten?

Ieder product is anders en heeft een andere doelgroep. Daarom krijgt ieder product een unieke aanpak. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op.