De Monsterdoos

Sample jouw product gratis bij consumenten thuis

Wil jij graag jouw product testen onder nieuwsgierige consumenten en wil je weten hoe men hier op zal reageren? Sample jouw product gratis in de Monsterdoos!

De Monsterdoos is ons succesvolle sampling concept waar consumenten nieuwe producten proberen in hun eigen huiselijke omgeving en hun mening hierover geven. De consument kan de Monsterdoos online bestellen en deze wordt thuis afgeleverd. De promotie gebeurt via Instagram, Facebook, direct mailing en online advertenties.

Je ontvangt na deelname consumer insights op het gebied van productwaardering, bekendheid en herhalingsaankoopintentie. Maar liefst 10-15% van de consumenten geeft reactie op jouw product.

De Monsterdoos verschijnt een vier keer per jaar en met tussen de 3.000 tot 5.000 producten per editie.

Monsterdoos keuken
Wie bestelt de Monsterdoos?

De doelgroep van de Monsterdoos bestaat voornamelijk uit jonge ouders die het leuk vinden om nieuwe producten te proberen. Maar de Monsterdoos is ook geliefd bij ouders van middelbare leeftijd met schoolgaande kinderen. De gezinnen wonen verdeeld over heel Nederland, waarvan het merendeel in de randstad woont. Veelal wordt de Monsterdoos door de vrouw besteld. De interesse van de doelgroep gaat uit naar koken, winkelen en tv (on- en offline) kijken. De Monsterdoos trekt per editie maar liefst 56% nieuwe consumenten aan.

Wil je een meer specifieke doelgroep bereiken? Daar kunnen we je bij helpen. Wij hebben door de jaren heen voldoende consumentendata vergaard om te bepalen welke consument geïnteresseerd is in jouw product(categorie). Wij kunnen jouw product in de Monsterdoos targetten op (sociaal) demografische kenmerken, gedrag, interesses of nieuwe gebruikers.

Wil jij je liever richten op de biologisch geïnteresseerde consumenten? Neem dan een kijkje op de Monsterdoos Bio pagina.

 

Ontvang feedback van de consument

De ervaring leert dat consumenten het erg leuk vinden om hun mening te geven over de ontvangen producten. Daarom vragen wij standaard feedback van alle producten en ontvangt iedere deelnemer een rapportage over zijn eigen product.

De consument deelt haar feedback via twee kanalen:

  • Via onze Consumer Insights Application kunnen consumenten hun feedback achterlaten over jouw product. Wij vragen de deelnemers wat ze vonden van de ontvangen sample. Het invullen duurt nog geen twee minuten en er zit een win-actie aan gekoppeld, waardoor de respons hoog is.
  • Via een product post op social media. Benieuwd hoe dat eruit ziet? Neem hier een kijkje door op de producten te klikken.
Monsterdoos rapportage
Wij brengen jouw product onder de aandacht

Wij zorgen voor extra aandacht en publiciteit rondom jouw product via onze communicatiekanalen:

  • Via de Monsterdoos website, Instagram, Facebook en mailings geven wij aandacht aan jouw product.
  • Op een aparte productenpagina wordt jouw product getoond met informatie waar consumenten het product kunnen kopen.
  • Voeg een flyer toe voor extra communicatie rondom jouw product. Wij kunnen assisteren op gebied van ontwerp en drukwerk.
  • Het is mogelijk om retargeting advertenties in te zetten om de sampling en eventueel jouw (marketing) campagne te versterken.

 

Heb je interesse of wil je graag de mogelijkheden bespreken?

Heb jij een leuk product dat je graag wilt testen onder consumenten en wil je graag jouw product in de Monsterdoos terugzien? Neem dan contact met ons op en dan reserveren wij een plekje voor jou.

CONCEPT

monsterdoos logo

Sampling

Monsterdoos staat voor een nieuwe, frivole manier van sampling bij gezinnen met kinderen in een huiselijke omgeving…

Monsterdoos website

Website

De monsterdoos is door consumenten te bestellen op www.monsterdoos.nl…

Monsterdoos Facebook pagina

Social media

Via Facebook houden wij de consumenten op de hoogte en verzamelen wij feedback.

MEER WETEN?

INFORMATIE