monsterdoos2
1mon·ster (het; o; meervoud: monsters)
1proef om te oordelen over kwaliteit, gewicht enz.

Sampling bij consumenten thuis

Vanuit onze visie is het belangrijk om te samplen op het moment dat de consument tijd en behoefte heeft.

De Monsterdoos staat voor een nieuwe frivole manier van sampling, waarbij we consumenten willen verrassen en (nieuwe) producten laten proberen.
Via de Monsterdoos kunnen consumenten in aanraking komen met jouw producten in hun eigen huiselijke omgeving.
De consument kan de Monsterdoos online bestellen en deze wordt thuis afgeleverd. De promotie gebeurt via Facebook, direct mailing en online advertenties.

In november gaat alweer de 10e editie van de Monsterdoos van start. Dit willen wij natuurlijk met jou en onze Monsterdoos fans vieren. De Monsterdoos is inmiddels een begrip geworden onder gezinnen met kinderen. Dit zien wij terug in alle reacties en resultaten.

Het enige dat je hoeft te doen om deel te nemen is 7.000 producten aanleveren en dan zorgen wij voor trial, zichtbaarheid en de distributie.

Nu deze 10e editie:
• Wij zorgen voor extra aandacht en publiciteit middels de website, onze social media kanalen en mailings.
• Uit ons onderzoek is gebleken dat de consument graag nieuwe producten in de Monsterdoos wil hebben. Daarom willen wij 10 nieuwe producten gaan toevoegen aan de Monsterdoos. Deze 10 nieuwe producten zullen wij extra aandacht geven. Mocht je een leuk nieuw product hebben, dan horen wij dat graag.
• Het normaliter betaalde feedbackprogramma wordt deze editie geheel kosteloos ingezet voor iedereen die voor eind augustus bevestigt om deel te nemen.

Even in het kort:
Start: november 2018
Aantal: 7.000 stuks
Doelgroep: gezinnen met kinderen, m/v 29-49 jaar
Online bereik: ruim 500.000 miljoen views
Aanleveren producten: 9 oktober
Minimale THT: februari 2018
Prijs: kosteloos

Laat even weten of we alvast een plek voor jouw product moeten reserveren. Het is ook mogelijk om met meerdere producten deel te nemen.
Zou mooi zijn als je jouw deelname kunt bevestigen voor eind augustus zodat je gratis kunt deelnemen aan het feedbackprogramma.

Ben jij meer geïnteresseerd in sampling onder biologisch geïnteresseerde consumenten kijk dan op de Monsterdoos Bio.

Lime Factory meet altijd de resultaten van alle sampling concepten, zo ook van de Monsterdoos. Daarbij wordt onder andere de productwaardering en herhalingsaankoop intentie gemeten. Nieuw is dat we nu na een half jaar ook de daadwerkelijke aankopen, inclusief frequentie vragen.
Zie hieronder de groei van de penetratie van een aantal productgroepen:

Resultaten Monsterdoos sampling penetratie

De Monsterdoos verschijnt 2 keer per jaar in mei en november.

Dus wil jij ook profiteren van hoge herhalingsaankopen?

Neem dan contact met ons op.

CONCEPT

monsterdoos logo

Sampling

Monsterdoos staat voor een nieuwe, frivole manier van sampling bij gezinnen met kinderen in een huiselijke omgeving…

Monsterdoos website

Website

De monsterdoos is door consumenten te bestellen op www.monsterdoos.nl…

Monsterdoos Facebook pagina

Social media

Via facebook en twitter houden wij de consumenten op de hoogte en verzamelen wij feedback.

MEER WETEN?

INFORMATIE