1mon·ster (het; o; meervoud: monsters)
1proef om te oordelen over kwaliteit, gewicht enz.
Sampling bij consumenten thuis
Vanuit onze visie is het belangrijk om te samplen op het moment dat de consument tijd en behoefte heeft.
De Monsterdoos staat voor een nieuwe frivole manier van sampling, waarbij we consumenten willen verrassen en (nieuwe) producten laten proberen.
Via de Monsterdoos kunnen consumenten in aanraking komen met jouw producten in hun eigen huiselijke omgeving.
De consument kan de Monsterdoos online bestellen en deze wordt thuis afgeleverd. De promotie gebeurt via Facebook, direct mailing en online advertenties.

In mei gaat de Lente editie van de Monsterdoos van start. Dit willen wij natuurlijk met jou en onze Monsterdoos fans vieren. De Monsterdoos is inmiddels een begrip geworden onder gezinnen met kinderen. Dit zien wij terug in alle reacties en resultaten.
Het enige dat je hoeft te doen om deel te nemen is 7.000 producten aanleveren en dan zorgen wij voor trial, zichtbaarheid en de distributie.
Nu deze Lente editie:
• Wij zorgen voor extra aandacht en publiciteit middels de website, onze social media kanalen en mailings.
• Uit ons onderzoek is gebleken dat de consument graag nieuwe producten in de Monsterdoos wil hebben. Daarom willen wij 10 nieuwe producten gaan toevoegen aan de Monsterdoos. Deze 10 nieuwe producten zullen wij extra aandacht geven. Mocht je een leuk nieuw product hebben, dan horen wij dat graag.
• Het is mogelijk om retargeting advertenties in te zetten om de sampling en eventueel jouw (marketing) campagne te versterken.
Even in het kort:
Start: mei 2019
Aantal: 7.000 stuks
Doelgroep: gezinnen met kinderen, m/v 29-49 jaar
Online bereik: ruim 500.000 views
Aanleveren producten: 9 april
Minimale THT: augustus 2019
Prijs: kosteloos
Laat even weten of we alvast een plek voor jouw product moeten reserveren. Het is ook mogelijk om met meerdere producten deel te nemen.
Ben jij meer geïnteresseerd in sampling onder biologisch geïnteresseerde consumenten kijk dan op de Monsterdoos Bio.
Lime Factory meet altijd de resultaten van alle sampling concepten, zo ook van de Monsterdoos. Daarbij wordt onder andere de productwaardering en herhalingsaankoop intentie gemeten. Nieuw is dat we nu na een half jaar ook de daadwerkelijke aankopen, inclusief frequentie vragen.
Zie hieronder de groei van de penetratie van een aantal productgroepen:
De Monsterdoos verschijnt 2 keer per jaar in mei en november.
Dus wil jij ook profiteren van hoge herhalingsaankopen?