Sampling bij consumenten thuis

Vanuit onze visie is het belangrijk om te samplen op het moment dat de consument tijd en behoefte heeft. Daarom heeft Lime Factory de Monsterdoos geïntroduceerd.

De Monsterdoos staat voor een nieuwe frivole manier van sampling, waarbij we consumenten willen verrassen en (nieuwe) producten laten proberen. Via de Monsterdoos kunnen consumenten in aanraking komen met jouw producten in hun eigen huiselijke omgeving. De Monsterdoos verschijnt 2 keer per jaar, in mei en november. De consument kan de Monsterdoos online bestellen en deze wordt thuis afgeleverd. De promotie gebeurt via Facebook, direct mailing en online advertenties.

De lente editie

In mei gaat de lente editie van de Monsterdoos van start. Dit willen wij natuurlijk met jou en onze Monsterdoos-fans vieren. De Monsterdoos is inmiddels een begrip geworden onder gezinnen met kinderen. Dit zien wij terug in de reacties en resultaten. Het enige dat je hoeft te doen om deel te nemen is 6.000 producten aanleveren en dan zorgen wij voor trial, zichtbaarheid en de distributie.

Wij brengen jouw product onder de aandacht

• Wij zorgen voor extra aandacht en publiciteit middels de website, onze social media kanalen en mailings.
• Uit ons onderzoek is gebleken dat de consument graag nieuwe producten in de Monsterdoos wil hebben. Daarom willen wij 10 nieuwe producten toevoegen aan de Monsterdoos. Deze nieuwe producten zullen wij extra aandacht geven. Mocht je een leuk nieuw product hebben, dan horen wij dat graag.
• Het is mogelijk om retargeting advertenties in te zetten om de sampling en eventueel jouw (marketing) campagne te versterken.

Even in het kort:

  • Start: mei 2019
  • Aantal: 6.000 stuks
  • Doelgroep: gezinnen met kinderen, m/v 29-49 jaar
  • Online bereik: ruim 500.000 views
  • Aanleveren producten: 11 april
  • Minimale THT: augustus 2019
  • Prijs: kosteloos

Wil je graag jouw product in de Monsterdoos terugzien? Je kunt contact met ons opnemen, dan reserveren wij een plekje voor jou. Uiteraard is het ook mogelijk om met meerdere producten deel te nemen.

Wil jij je liever richten op de biologisch geïnteresseerde consumenten? Neem dan een kijkje op de Monsterdoos Bio pagina.

Resultaten

Lime Factory kan de resultaten van sampling concepten meten, zo ook van de Monsterdoos. Daarbij wordt onder andere de productwaardering en herhalingsaankoop intentie gemeten. Benieuwd naar de kosten? Neem vrijblijvend contact met ons op. Nieuw is dat we nu na een half jaar ook de daadwerkelijke aankopen, inclusief frequentie vragen.
Zie hieronder de groei van de penetratie van een aantal productgroepen:

Resultaten Monsterdoos sampling penetratie

Ons feedbackprogramma geeft je inzicht in onder andere:

  • De productwaardering
  • De herhalingsaankoop intentie
  • Het gebruik door de consument

Er kunnen ook tailor made vragen worden toegevoegd. Wil jij het feedbackprogramma specifiek voor jou product inzetten? Neem dan contact met ons op.

CONCEPT

monsterdoos logo

Sampling

Monsterdoos staat voor een nieuwe, frivole manier van sampling bij gezinnen met kinderen in een huiselijke omgeving…

Monsterdoos website

Website

De monsterdoos is door consumenten te bestellen op www.monsterdoos.nl…

Monsterdoos Facebook pagina

Social media

Via Facebook houden wij de consumenten op de hoogte en verzamelen wij feedback.

MEER WETEN?

INFORMATIE