SAMPLING & ACTIVATIES

Wat zijn jouw activatieplannen voor 2022?

Wist je dat Lime Factory meer doet dan alleen sampling? En inmiddels ook actief zijn in België, Duitsland en Frankrijk.

Afgelopen jaren hebben wij naast onze sampling campagnes ons portfolio uitgebreid met winkelvloeractivaties, geld-terug-acties en verschillende online activaties. Hierbij is het meetbaar maken van onze campagnes een leidraad gebleven.

Voorbeeldcampagnes van onze overige activaties

Geld terug actie met Argeta
Method activatie #spreadjoy
Knoppers winkelvloeractivatie
Riedel EK-activatie

Medio augustus/september starten velen met de nieuwe jaarplanning. Er wordt flink gebrainstormd over nieuwe strategieën, andere marketingmiddelen en speciale events voor het nieuwe jaar. Met een goed uitgestippelde jaarplanning kun je je taken efficiënter uitvoeren en ben je beter voorbereid. Wil je jouw merk voor 2022 nóg beter op de kaart zetten? Wij helpen jou graag bij het invullen van het activatieplan!

Dit kan gaan over het formuleren van doelstellingen, het kiezen van een geschikte vorm van activatie,  het invullen van een samplingcampagne, het maken van een ROI berekening of het geven van praktische tips. Wij doen dit op basis van onze expertise en data die wij de afgelopen jaren hebben verzameld tijdens het uitvoeren van ruim 250 sampling- en activatiecampagnes.

Ben jij geïnteresseerd in onze sampling- en activatiemogelijkheden of wil je meer informatie?

Maak dan een afspraak of stuur een mail naar info@limefactory.nl.

MAAK EEN AFSPRAAK

Maak een afspraak