Actiewebsite

Een speciale actie, zoals een win- of spaaractie is een goede manier om de awareness te verhogen. Bovendien stimuleert het trial en draagt het bij aan het verhogen van de rotatie. Win- of spaaracties kunnen verschillende vormen hebben zoals:

dubbel-blaike-met-dubbele-lijn
blaadje-met-limoen

Klantvriendelijke actiewebsite voor iedere actie

Een succesvolle win- of spaaractie valt of staat bij een goede interactie tussen je offline- en online activiteiten. Een goed functionerende, klantvriendelijke actiewebsite is daarbij cruciaal. Lime Factory kan deze website voor je ontwerpen en inrichten. We kunnen elke actievorm implementeren, zowel acties op basis van een unieke code of door middel van een kassabon. We zorgen ervoor dat het invoeren van een code of kassabon een fluitje van een cent is en dat de bezoeker van je website in slechts een paar stappen kan meedoen aan de actie. 

dubbel-blaike-met-dubbele-lijn

Inrichten webshop en klantenservice

Wil je een actie(website) opzetten waarbij je kunt sparen voor gratis producten of producten met korting, dan kan onze eigen webshop manager ook de webshop voor je inrichten. Dankzij onze ervaring met de Monsterbox weten we precies waar een goede webshop aan moet voldoen. We zetten jouw webshop dan ook relatief snel en tegen lage kosten voor je op. Ook de afhandeling van de cadeaus (of prijzen) kunnen we voor je verzorgen, evenals als de klantenservice.

Consumer Insights & -data

Een groot voordeel van een actiewebsite is dat het consumer insights & -data genereert. Denk daarbij niet alleen aan NAW-gegevens, maar bijvoorbeeld ook aan inzichten over de locatie waar de consument jouw product heeft gekocht. Deze data kun je gebruiken voor je eigen mailings om bijvoorbeeld aanbiedingen te communiceren of nieuwe en aanverwante producten onder de aandacht te brengen. We adviseren je graag over welke relevante data en inzichten je met een actiewebsite kunt genereren.

blaike-met-lijn

De voordelen van samenwerken met Lime Factory op een rij

Overweeg je om een win- of spaaractie op te zetten, start dan een samenwerking met Lime Factory voor je actiewebsite.

Taksi

Wil je weten hoe wij in de praktijk werken? Bekijk dan hoe we voor Taksi een actiewebsite hebben opgezet.

Benieuwd hoe we jouw product kunnen promoten?

Ieder product is anders en heeft een andere doelgroep. Daarom krijgt ieder product een unieke aanpak. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op.