Amstel Radler Fris 0.0 is een verfrissend alcoholvrij biertje dat geen suikers bevat. Daarom is dit het ideale biertje voor de consument die liever geen alcohol drinkt en ook aan de lijn denkt. Amstel vroeg ons om een samplingcampagne op te zetten, passend bij deze merkwaarden. Daarnaast vroeg Amstel ons om in korte tijd zoveel mogelijk consumenten tussen 18 en 65 te bereiken.
We gingen meteen voor Amstel aan de slag en deden diverse voorstellen. Uiteindelijk kwamen er twee goede samplingkanalen uit: de autowasstraat en de sportschool.
Het grote voordeel van de autowasstraat is dat de autorijder kan genieten van het biertje als z’n auto gewassen wordt. De sportschool paste erg goed bij het merk vanwege het suikervrije karakter. Op beide plekken zorgden we dat de sample gekoeld konden uitdelen. Daarvoor leverden we de wasstraten en sportscholen ‘branded’ koelkasten die ook dienst deden als communicatiedrager van de actie. Ook zorgden voor een toonbankstandaard en een leaflet.
Consumenten die we met deze campagne bereikten waren zeer enthousiast over deze actie.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.