Bambix

Samplingcampagne laat moeders kennis maken met rijstebloem

Bambix Rijstebloem is voor kindjes vanaf 4 maanden. Omdat de eerste kennismaking met vast voedsel belangrijk is, bestaat Bambix Rijstebloem uit alleen maar pure ingrediënten. Het is bovendien licht verteerbaar. Bambix vroeg ons een samplingcampagne te organiseren onder de doelgroep moeders van 25 - 45 met jonge kinderen.

Aanpak en resulaten

We hebben gesampled op de logische plek, namelijk babywinkels. Dat deden we niet alleen in fysieke winkels maar ook bij de webshop van ‘Baby & Tiener’. Consumenten die daarv een product bestelde kregen een gratis sample Bambix meegestuurd.

In de fysieke winkels zorgden we er met behulp van een toonbankstandaard voor dat de campagne extra aandacht kreeg. De doelgroep reageerde enthousiast op de actie.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory