Nestlé Health Science benaderde ons met de vraag of wij trial en awareness kunnen genereren voor Nuun? De bruistabletten van Nuun zijn speciaal ontwikkeld voor sporters en dragen bij aan een goede hydratatie. Logisch dan ook dat Nuun zich vooral wilde richten op duursporters en fanatieke fitnessbeoefenaars in Nederland én België.
We zijn voor Nuun heel gericht te werk gegaan en hebben uit onze rijke database uitsluitend sportscholen geselecteerd waar de diehard fitness-fanaat traint. Dit hebben we aangevuld met boksscholen en webshops voor duursporten. Op deze manier hebben we de doelgroep zeer effectief kunnen bereiken en dit resulteerde ook in enthousiaste reacties van consumenten.
Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!