Bavaria 0.0 IPA is een verrassend toegankelijk 0.0% bier met een hoppig karakter. Om meer consumenten met dit heerlijke alcoholvrije biertje kennis te laten maken en hen aan te zetten tot herhaalaankoop, vroeg Royal Swinkels ons om een korte samplingactie op te zetten onder de doelgroep mannen tussen de 18 en 65.
We hebben via twee verschillende kanalen samples uitgedeeld. Om trial te bevorderen zijn we gaan samplen bij autowasstraten. Deze locatie heeft als groot voordeel dat automobilisten ook direct kunnen genieten van hun alcoholvrije biertje als hun auto door de wasstraat wordt gereden.
Om daarnaast ook de herhaalaankopen te stimuleren hebben we ook bij supermarkten gesampled. Dit is immers ook de locatie waar consumenten Bavaria 0.0 IPA kunnen kopen. Zowel bij de supermarkt als bij de autowasstraat hebben we naast een sample ook een flyer uitgedeeld. Daarop stond een uitnodiging om deel te nemen aan een kort onderzoek.
Uit het onderzoek is gebleken dat wij een grote groep nieuwe consumenten hebben kunnen bereiken. De bereikte doelgroep was enthousiast over Bavaria 0.0. IPA en maar liefst een op de drie heeft aangegeven het biertje zeker (weer) te gaan kopen.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.