Dove wilde nieuwe consumenten bereiken met hun Men+Care deodorant en vroeg ons om een samplingcampagne op te zetten onder mannen in de leeftijdscategorie 25+.
We hebben voor Dove een gespreide campagne opgezet waarbij we zowel gebruik maakten van webshops als fysieke winkels. Zo hebben we o.a. samples uitgedeeld bij de winkels van Intersport, maar ook bij online shops als zwembroeken.nl.
De samplingactie leverde veel enthousiaste reacties op. Consumenten vonden het leuk iets te krijgen en waren ook heel blij met het formaat van de deodorant. “Handig en makkelijk mee te nemen als ik ga sporten”, was een veelgehoorde reactie.
Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!