Dove wilde nieuwe consumenten bereiken met hun Men+Care deodorant en vroeg ons om een samplingcampagne op te zetten onder mannen in de leeftijdscategorie 25+.
We hebben voor Dove een gespreide campagne opgezet waarbij we zowel gebruik maakten van webshops als fysieke winkels. Zo hebben we o.a. samples uitgedeeld bij de winkels van Intersport, maar ook bij online shops als zwembroeken.nl.
De samplingactie leverde veel enthousiaste reacties op. Consumenten vonden het leuk iets te krijgen en waren ook heel blij met het formaat van de deodorant. “Handig en makkelijk mee te nemen als ik ga sporten”, was een veelgehoorde reactie.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!