Wij vinden het belangrijk dat een samplingcampagne het gewenste effect heeft. Als de opdrachtgever het wil doen we daarom kosteloos onderzoek om dit effect te meten door consumenteninzichten op te halen. Zo ook in het geval van onze samplingcampagne voor Dove Advanced Care in Nederland en België.
In de loop der jaren hebben we een uitstekend basis onderzoek opgezet waarmee we naast demografische inzichten ook inzichten over productwaardering en (herhaal)aankoopintentie ophalen. Voor de meeste campagnes volstaat dit onderzoek, maar bij Lime Factory kun je er ook kosteloos extra vragen aan toevoegen. Voor Dove Advanced Care hebben we dat gedaan en consumenten een aantal specifieke vragen over de geur en het gebruik van de deodorant gevraagd.
Dit alles leverde Dove verhelderende inzichten op die we in een uitgebreide reportage aan ze hebben voorgelegd. De inzichten uit het onderzoek werden verrijkt met foto's van diverse locaties en interessante quotes van consumenten.
Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!