Wij vinden het belangrijk dat een samplingcampagne het gewenste effect heeft. Als de opdrachtgever het wil doen we daarom kosteloos onderzoek om dit effect te meten door consumenteninzichten op te halen. Zo ook in het geval van onze samplingcampagne voor Dove Advanced Care in Nederland en België.
In de loop der jaren hebben we een uitstekend basis onderzoek opgezet waarmee we naast demografische inzichten ook inzichten over productwaardering en (herhaal)aankoopintentie ophalen. Voor de meeste campagnes volstaat dit onderzoek, maar bij Lime Factory kun je er ook kosteloos extra vragen aan toevoegen. Voor Dove Advanced Care hebben we dat gedaan en consumenten een aantal specifieke vragen over de geur en het gebruik van de deodorant gevraagd.
Dit alles leverde Dove verhelderende inzichten op die we in een uitgebreide reportage aan ze hebben voorgelegd. De inzichten uit het onderzoek werden verrijkt met foto's van diverse locaties en interessante quotes van consumenten.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!