Dove Advanced Care

Samplingcampagne met uitgebreid kosteloos onderzoek

Wij vinden het belangrijk dat een samplingcampagne het gewenste effect heeft. Als de opdrachtgever het wil doen we daarom kosteloos onderzoek om dit effect te meten door consumenteninzichten op te halen. Zo ook in het geval van onze samplingcampagne voor Dove Advanced Care in Nederland en België.

Aanpak en resultaten

In de loop der jaren hebben we een uitstekend basis onderzoek opgezet waarmee we naast demografische inzichten ook inzichten over productwaardering en (herhaal)aankoopintentie ophalen. Voor de meeste campagnes volstaat dit onderzoek, maar bij Lime Factory kun je er ook kosteloos extra vragen aan toevoegen. Voor Dove Advanced Care hebben we dat gedaan en consumenten een aantal specifieke vragen over de geur en het gebruik van de deodorant gevraagd. 

Dit alles leverde Dove verhelderende inzichten op die we in een uitgebreide reportage aan ze hebben voorgelegd. De inzichten uit het onderzoek werden verrijkt met foto's van diverse locaties en interessante quotes van consumenten. 

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory