Materne vroeg ons Belgische consumenten met een hoger inkomen te bereiken om hun sinaasappelsap te proberen en hen aan te zetten tot (herhaal)aankoop.
Wij organiseerden een samplingcampagne bij bakkers want daar konden we aan alle behoeften voldoen.
Ten eerste kwamen we in het hart van de doelgroep, zeker ook omdat wij luxere bakkers selecteerden. Maar we konden ook samplen op het juiste moment wanneer consumenten behoefte hebben aan glaasje sinaasappelsap. En de bakkers beschikten over voldoende koelruimte waardoor we de sap gekoeld konden aanbieden zonder daar hoge kosten voor te hoeven maken.
De resultaten van deze samplingcampagne waren verbluffend. Consumenten waren enorm onder de indruk van de natuurlijke smaak van Materne Orange en gaven in grote getalen aan deze sinaasappelsap nu vaker te gaan kopen.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.