Om awareness te creëren voor hun alcoholvrije biertje vroeg Heineken ons om een korte ludieke samplingcampagne op te zetten onder volwassenen .
We hebben gezocht naar een specifieke doelgroep, voor wie het enerzijds van belang is om alcoholvrij te drinken, maar die ook in de gelegenheid zijn om direct van hun biertje te genieten. We vonden ze in toeristen die in Amsterdam een bootje huren. Dus benaderden we diverse bootverhuurders, en zorgden we er voor dat de Heineken samples daar gekoeld werden uitgedeeld. De reacties op deze ludieke actie waren louter enthousiast.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.