Maytea

Consumenten ontdekken gezonde frisdrank dankzij samplingcampagne

MayTea is een theedrankje dat verkregen wordt door natuurlijke theeblaadjes te laten trekken in heet water. MayTea is een frisdrank zonder suikers, zonder calorieën, zonder conserveringsmiddelen en zonder kleurstoffen, perfect om thee te herontdekken in een nieuw formaat. Aan Lime Factory de opdracht om voor MayTea een samplingcampagne te organiseren voor de Belgische markt.

Aanpak en resultaten

Vanwege het gezonde, maar ook verfrissende karakter van MayTea bedachten we om samples te laten uitdelen bij o.a. sportscholen en wellness-centra verspreid over verschillende locaties in België. Naast een flesje MayTea ontvingen consumenten ook een flyer met daarop meer informatie over de ingrediënten van MayTea en een uitnodiging om deel te nemen aan een kort onderzoek.

Uit dit onderzoek bleek dat MayTea enorm in de smaak viel bij consumenten. 30% van de respondenten gaf aan het drankje zeker vaker te kopen en 39% zei dat het waarschijnlijk is dat ze MayTea gaan kopen.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory