Lipton heeft haar Black Tea vernieuwd. Om het bereik en penetratie van deze verbeterde zwarte thee te vergroten vroeg Lipton ons om een korte samplingcampagne te organiseren in Nederland en België. Omdat Lipton Black Tea vooral in de ochtend gedronken wordt was het belangrijk dat de samplingkanalen sterk geassocieerd worden met de ochtend.
Deze opdracht was een kolfje naar ons hand want een van de grote voordelen van channel sampling boven andere samplingvormen is dat wij dankzij de associatieve relatie met de kanalen (locaties) merkwaarden goed kunnen versterken. Bij Lipton Black Tea konden we heel goed het onbijtmoment claimen door o.a. via Ontbijtservices te samplen. Daarnaast hebben we de samples ook bij vakantieparken en een wellness centrum verspreid.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!