Lipton heeft haar Black Tea vernieuwd. Om het bereik en penetratie van deze verbeterde zwarte thee te vergroten vroeg Lipton ons om een korte samplingcampagne te organiseren in Nederland en België. Omdat Lipton Black Tea vooral in de ochtend gedronken wordt was het belangrijk dat de samplingkanalen sterk geassocieerd worden met de ochtend.
Deze opdracht was een kolfje naar ons hand want een van de grote voordelen van channel sampling boven andere samplingvormen is dat wij dankzij de associatieve relatie met de kanalen (locaties) merkwaarden goed kunnen versterken. Bij Lipton Black Tea konden we heel goed het onbijtmoment claimen door o.a. via Ontbijtservices te samplen. Daarnaast hebben we de samples ook bij vakantieparken en een wellness centrum verspreid.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.