Hard Seltzer is een hip drankje dat is overgewaaid uit Amerika. Het is een licht alcoholisch drankje dat weinig calorieën bevat. Sindsdien zijn er verschillende aanbieders van dit product. Een daarvan is Mike’s Hard Seltzer. Mike’s Hard Seltzer Lime combineert verfrissing met kwaliteit. Om meer mensen tussen de 22 en 34 in België met dit drankje kennis te laten maken vroeg Mike’s ons om een samplingcampagne op te zetten.
Om de doelgroep zo goed mogelijk te bereiken en hen ook direct het drankje te laten proberen, hebben we een campagne opgezet bij verschillende Food Deliveries. Consumenten (binnen de doelgroep) die een maaltijd bestelden, ontvingen ook een blikje Mike’s en een flyer met daarop meer informatie over het product. De reacties op deze campagne waren erg enthousiast.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.