Hard Seltzer is een hip drankje dat is overgewaaid uit Amerika. Het is een licht alcoholisch drankje dat weinig calorieën bevat. Sindsdien zijn er verschillende aanbieders van dit product. Een daarvan is Mike’s Hard Seltzer. Mike’s Hard Seltzer Lime combineert verfrissing met kwaliteit. Om meer mensen tussen de 22 en 34 in België met dit drankje kennis te laten maken vroeg Mike’s ons om een samplingcampagne op te zetten.
Om de doelgroep zo goed mogelijk te bereiken en hen ook direct het drankje te laten proberen, hebben we een campagne opgezet bij verschillende Food Deliveries. Consumenten (binnen de doelgroep) die een maaltijd bestelden, ontvingen ook een blikje Mike’s en een flyer met daarop meer informatie over het product. De reacties op deze campagne waren erg enthousiast.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!