Met de douchecrèmes van Palmolive Gourmet wordt elke douche een sensatie. De douchecrèmes bevatten unieke geuren, waaronder de geur Chocolate Passion. Palmolive wilde consumenten kennis laten maken met deze unieke douchegel en vroeg Lime Factory een samplingcampagne op te zetten.
In overleg met Palmolive hebben we 100.000 samples uitgedeeld bij winkels van Vero Moda, verspreid over heel Nederland. De sample was bevestigd aan een leaflet waarop ook de link naar een kort onderzoek gecommuniceerd werd.
Het onderzoek gaf Palmolive inzicht gegeven in de productwaardering, de herhalingsaankoop intentie en het gebruik door de consument. In de video kun je zien hoe het in z'n werk ging.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.