Met de douchecrèmes van Palmolive Gourmet wordt elke douche een sensatie. De douchecrèmes bevatten unieke geuren, waaronder de geur Chocolate Passion. Palmolive wilde consumenten kennis laten maken met deze unieke douchegel en vroeg Lime Factory een samplingcampagne op te zetten.
In overleg met Palmolive hebben we 100.000 samples uitgedeeld bij winkels van Vero Moda, verspreid over heel Nederland. De sample was bevestigd aan een leaflet waarop ook de link naar een kort onderzoek gecommuniceerd werd.
Het onderzoek gaf Palmolive inzicht gegeven in de productwaardering, de herhalingsaankoop intentie en het gebruik door de consument. In de video kun je zien hoe het in z'n werk ging.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!