Er is geen betere samplingmethode voor een product als tandpasta dan de channelsampling-methodiek van Lime Factory. Want waar bereik je in de zomer families die je tandpasta ook meteen gaan proberen?
De locatie die wij kozen voor de samplingactie van Prodent was de perfecte match. Want bij vakantieparken bereiken wij de doelgroep perfect zonder dat er sprake is van veel waste. Bovendien sluiten vakantieparken naadloos aan op de behoefte van de consument en hebben zij alle tijd om de tandpasta ook direct te proberen. Niet voor niets dat we ook veel enthousiaste reacties kregen van zowel consumenten als medewerkers van vakantieparken. Ons kosteloze onderzoek liet bovendien zien dat de aankoopintentie bijzonder hoog was.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.