Oasis is een natuurlijk, suikervrij fruitwater in verschillende smaken. Omdat het een relatief nieuw product is zocht Oasis naar manieren om meer awareness te creëren onder de doelgroep moeders van kinderen in de leeftijd van 3 tot 12 jaar. Oasis vroeg aan ons of we hen konden helpen met een gerichte channel sampling campagne.
We vonden in de vestigingen van C&A een toplocatie om de samples uit te laten delen. We konden railcards plaatsen op rekken kinderkleding zodat bezoekers al tijdens het winkelen op de actie geattendeerd werden. Eenmaal bij de kassa aangekomen kregen ze van een kassamedewerker een sample en bijbehorende leaflet met meer informatie over het drankje.
We hebben ook gesampled bij kinderspeelparadijzen. Een ideale locatie omdat het drankje daar ook meteen genuttigd werd. Bezoekers reageerden dan ook enthousiast op de traktatie die zij ontvingen. Zo vertelde een moeder ons: “Mijn zoontje is gek van het drankje en het is nog gezond ook. Een geweldig alternatief voor de vele frisdranken tegenwoordig”.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.