SPA vroeg ons om een kostenefficiënte samplingcampagne op te zetten om enthousiasme te creëren voor hun nieuwe producten SPA Mojito en SPA Passion Fizz. Een belangrijke opdracht daarbij was om aan te sluiten op het gebruiksmoment én de doelgroep 30 tot 64-jarigen met een iets hoger inkomen.
Na een uitgebreide brainstorm met ons team hebben we SPA verschillende locaties voorgesteld. Daarbij hebben we ons voornamelijk gericht op de (gezonde) levensgenieter en op het moment van de borrel en/of het aperitief. Delicatessenwinkels sluiten daar naadloos op aan en je bereikt er eveneens consumenten met een hoger besteedbaar inkomen. We hebben vervolgens verschillende delicatessenwinkels en gespecialiseerde kaaswinkels en slagers in Nederland en België benaderd en daar een succesvolle samplingcampagne georganiseerd.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!