SPA Mocktails

Voor iedere doelgroep en gelegenheid een passende samplingoplossing

SPA vroeg ons om een kostenefficiënte samplingcampagne op te zetten om enthousiasme te creëren voor hun nieuwe producten SPA Mojito en SPA Passion Fizz. Een belangrijke opdracht daarbij was om aan te sluiten op het gebruiksmoment én de doelgroep 30 tot 64-jarigen met een iets hoger inkomen.

Aanpak & resultaten 

Na een uitgebreide brainstorm met ons team hebben we SPA verschillende locaties voorgesteld. Daarbij hebben we ons voornamelijk gericht op de (gezonde) levensgenieter en op het moment van de borrel en/of het aperitief. Delicatessenwinkels sluiten daar naadloos op aan en je bereikt er eveneens consumenten met een hoger besteedbaar inkomen. We hebben vervolgens verschillende delicatessenwinkels en gespecialiseerde kaaswinkels en slagers in Nederland en België benaderd en daar een succesvolle samplingcampagne georganiseerd. 

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory