HeltiQ pleisters (onderdeel van Utermohlen) benaderde ons met de vraag om een korte samplingcampagne te organiseren waarmee we zoveel mogelijk gezinnen met kinderen bereiken.
Dankzij onze channelsampling-methode kunnen we heel gericht doelgroepen bereiken. Zo weten we dat bij sportwinkels heel veel ouders met kinderen komen. Daarnaast hebben we in ons enorme database aan samplingkanalen ook veel kledingwinkels voor het hele gezin. Beide kanalen hebben we ingezet voor deze korte samplingcampagne voor HeltiQ pleisters; en met veel succes. Want de reacties waren enthousiast en we hebben de doelgroep goed kunnen bereiken.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!