Spa Fruit

kostenefficiënte samplingactie voor Spa Fruit in Nederland en België

Spa (Fruit) vroeg of wij een kostenefficiënte samplingcampagne konden opzetten om in België de doelgroep starters (25-35) en in Nederland de doelgroep families (25-50) te bereiken. Doel: laat de doelgroepen Spa Fruit proeven en stimuleer hen tot herhaalaankopen.

Aanpak en resultaten

Om de kosten voor Spa laag te houden bedachten we voor iedere doelgroep een effectief samplingkanaal. In België hebben we gesampled via (enigszins) gezonde maaltijdbezorgers, en in Nederland bij vakantieparken. Dit kwam ideaal uit omdat de samplingcampagne in de zomervakantie viel. Bovendien is de kans op herhaalaankopen bij vakantieparken doorgaans groot. 

Zowel via de maaltijdbezorgers als via de deelnemende vakantieparken ontvingen we enthousiaste reacties op deze samplingactie. Uit kostenoverweging -en om daarmee de kosten van een flyer uit te sparen- hebben we verder geen onderzoek gedaan. In België hebben we wel een kortingscoupon bij de samples gevoegd.   

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory