Spa wilde de doelgroep mannen en (voornamelijk) vrouwen tussen de 20 en 35 jaar kennis laten maken met hun nieuwe variant van Spa Reine. Belangrijk detail: de sample moest gekoeld kunnen worden aangeboden.
Waar wordt je blijer verrast met een gekoeld drankje als in de sauna?! De perfecte locatie dus om Spa Reine uit te delen. Bovendien is het ook een heel gezond drankje dat erg goed past bij de levensstijl van de gemiddelde saunabezoeker. We selecteerden verschillende sauna’s verspreid over heel Nederland om de samples uit te delen. De reactie op de campagne van zowel de saunamedewerkers als consumenten waren zeer positief.
To provide the best experiences, we and our partners use technologies like cookies to store and/or access device information. Consenting to these technologies will allow us and our partners to process personal data such as browsing behavior or unique IDs on this site and show (non-) personalized ads. Not consenting or withdrawing consent, may adversely affect certain features and functions.
Click below to consent to the above or make granular choices. Your choices will be applied to this site only. You can change your settings at any time, including withdrawing your consent, by using the toggles on the Cookie Policy, or by clicking on the manage consent button at the bottom of the screen.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!