Spa wilde de doelgroep mannen en (voornamelijk) vrouwen tussen de 20 en 35 jaar kennis laten maken met hun nieuwe variant van Spa Reine. Belangrijk detail: de sample moest gekoeld kunnen worden aangeboden.
Waar wordt je blijer verrast met een gekoeld drankje als in de sauna?! De perfecte locatie dus om Spa Reine uit te delen. Bovendien is het ook een heel gezond drankje dat erg goed past bij de levensstijl van de gemiddelde saunabezoeker. We selecteerden verschillende sauna’s verspreid over heel Nederland om de samples uit te delen. De reactie op de campagne van zowel de saunamedewerkers als consumenten waren zeer positief.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.