Vital Proteins

Trial, awareness én consumenteninzichten voor Vital Proteins Collageen

Een samplingcampagne organiseren voor een product dat eigenlijk wel enige toelichting nodig heeft is een extra uitdaging. Maar toen Nestlé Health Science ons vroeg om Vital Proteins Collageen (een product dat huid, haar en nagels versterkt) in Nederland en België onder de aandacht te brengen, hadden wij voldoende ideeën om hun doelgroep effectief te bereiken.

Aanpak en resultaten

Als altijd stelden we een breed pallet aan mogelijke samplinglocaties voor waar de brand manager van Vital Proteins een keuze uit kon maken. Uiteindelijk resulteerde dit in een vijftal kanalen (locaties) waaronder kappers, nagelsalons en sauna’s/ thermen.

We vonden het belangrijk dat de sample niet achteloos aan de doelgroep werd meegegeven en daarom vroegen wij onze partners bij de geselecteerde kanalen om een korte toelichting op het product te geven. Daarnaast kregen consumenten ook een flyer mee waarop meer informatie stond, plus een link naar een kort onderzoek.

Het onderzoek leverde Vital Proteins interessante consumenteninzichten op over o.a. de productwaardering en herhalingsaankoopintentie.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory