Wunda

Samplingcampagne verleidt 20 - 35 jarige vrouw om plantaardige melkvervanger te proberen

Wunda (not milk) is een plantaardige melkvervanger van Nestlé met alle eigenschappen van melk. Een ideaal product voor consumenten die bewust leven en de consumptie van dierlijke producten willen verminderen. Om die doelgroep (specifiek binnen de doelgroep vrouwen van 20 - 35) kennis te laten maken met Wunda, vroeg Nestlé ons om een samplingcampagne te bedenken en op te zetten.

Aanpak en resultaten

Omdat het een kortdurende campagne betrof hebben we ons beperkt tot twee effectieve kanalen, te weten: sportscholen en enkele (gezonde) food delivery’s.We lieten medewerkers van de sportscholen de samples en uitdelen en stuurden ze mee met bezorgmaaltijden. Aan consumenten die een sample ontvangen en geprobeerd hadden vroegen we om mee te doen aan een kort onderzoek. Daaruit bleek dat mensen die Wunda lekker vonden er ook heel enthousiast over waren en ook zeker van plan waren het vaker te kopen.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.






    Chris Hagens Lime Factory