Wunda (not milk) is een plantaardige melkvervanger van Nestlé met alle eigenschappen van melk. Een ideaal product voor consumenten die bewust leven en de consumptie van dierlijke producten willen verminderen. Om die doelgroep (specifiek binnen de doelgroep vrouwen van 20 - 35) kennis te laten maken met Wunda, vroeg Nestlé ons om een samplingcampagne te bedenken en op te zetten.
Omdat het een kortdurende campagne betrof hebben we ons beperkt tot twee effectieve kanalen, te weten: sportscholen en enkele (gezonde) food delivery’s.We lieten medewerkers van de sportscholen de samples en uitdelen en stuurden ze mee met bezorgmaaltijden. Aan consumenten die een sample ontvangen en geprobeerd hadden vroegen we om mee te doen aan een kort onderzoek. Daaruit bleek dat mensen die Wunda lekker vonden er ook heel enthousiast over waren en ook zeker van plan waren het vaker te kopen.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.