DIENSTEN

Buiten een perfecte match met de doelgroep staat binnen al onze sampling diensten altijd centraal dat de consument tijd en behoefte heeft. Daarnaast maken wij onze sampling concepten meetbaar. We verzamelen consumer insights, consumenten data, zodat we niet alleen de resultaten achteraf kunnen meten, maar ook vooraf een beter advies kunnen geven over het te verwachten succes van de sampling campagne.

Bij de keuze voor een bepaalde sampling campagne is de focus vanuit de klant belangrijk, wil je massa bereiken, een heel specifieke doelgroep, een specifiek moment of merkbeleving creëren? Bekijk hieronder onze oplossingen.

Wij werken via de LIME cirkel methodiek, waarbij we op basis van de input en focus vanuit de klant op zoek gaan naar een passende campagne en passende kanalen.

WAAR LIGT JOUW FOCUS?

Focus op massa
Is trial en penetratieverhoging het belangrijkst? Lees hier verder hoe jij jouw bereik kunt verhogen.
Focus op moment
Wil jij jouw product op een specifiek moment onder de aandacht brengen? Ontdek hier wat jouw mogelijkheden zijn.
Focus op doelgroep
Is een specifieke doelgroep het allerbelangrijkste voor jou?
Ontdek hoe je jouw doelgroep kunt bereiken.
Focus op merkbeleving
Is trial bijzaak en merkbeleving jouw hoofddoel? Lees hier wat wij voor jou kunnen betekenen.

Lime Factory biedt ook de mogelijkheid om consumer insights te verzamelen van jouw campagne en de communicatie te verzorgen.

Consumer insights platform
Het kunnen genereren van consumer insight is tegenwoordig onmisbaar. Insights worden verzameld door ons eigen platform monstertester.nl. Lees hier wat dit voor jou kan betekenen.
Communicatie en promotie
Voor het verhogen van de awareness van jouw product kunnen er verschillende communicatiemogelijkheden toegepast worden. Ontdek hier de mogelijkheden.

Onze manier van werken

Voorstel
We ontwikkelen een voorstel op basis van jouw input en consumer insights uit het verleden.
Match zoeken
Welke kanalen sluiten goed aan bij jouw doelgroep? We hebben een breed netwerk, waarbij we altijd de juiste match kunnen vinden.
Uitvoering
We starten met de sampling campagne! We houden de campagne nauwkeurig in de gaten en sturen bij waar nodig is.
Analyse en evaluatie
Welke conclusies kunnen er getrokken worden? Dankzij de consumer feedback weet jij wat de consument van jouw product vond.
Advies voor vervolg
We bespreken de resultaten. Zo kunnen we een beter op maat gemaakt advies geven voor in de toekomst.

Buiten het opzetten en uitvoeren van sampling campagnes biedt Lime Factory nog overige diensten op het gebied van distributie, handling en promotie.

Wordt sampling een onderdeel van jouw marketingplan dit jaar? Lime Factory biedt ondersteuning bij het maken van jouw samplingplannen. Dit kan zijn van het formuleren van doelstellingen tot het kiezen van een geschikte vorm van sampling tot het maken van een ROI berekening of het geven van een aantal praktische tips.

Wij doen dit op basis van onze expertise en data die wij de afgelopen jaren hebben verzameld tijdens het uitvoeren van ruim 200 sampling campagnes.

Ben jij op zoek naar de juiste doelgroep en locatie waar je jouw product wilt samplen? Wij nemen deze zorg voor jou uit handen, want wij vinden voor jouw product de perfecte match.

Samen met jou bespreken we de wensen voor de campagne en komen tijdens het voorstel met passende kanalen. Op deze manier kun je direct de juiste doelgroep bereiken.

Wij verzorgen alle beeldmateriaal voor jouw campagne. Tijdens de campagne kan een professionele fotograaf op de locatie aanwezig zijn om leuke momenten vast te leggen. Uiteraard kunnen er ook filmpjes gemaakt worden.

Natuurlijk wil je de aandacht trekken met jouw campagne. Dit kan op verschillende manieren, zoals een leuke toonbankdisplay, een ludieke poster of juist met een handige flyer die meegegeven kan worden aan de consument. We kunnen andere wensen ook bespreken, zodat de sampling campagne zo goed mogelijk tot zijn recht komt.

Santa Maria groenteman campagne
Wij kunnen de campagne onder de aandacht brengen met een landingspagina. Uiteraard kunnen wij ook gegevens verzamelen door bijvoorbeeld een winactie aan feedback te koppelen.

Denk aan een on-pack actie waar de consument met een unieke code naar een landingspagina wordt geleid en na het invullen van een aantal gegevens kans maakt op een mooie prijs.

Door middel van ons online feedbackprogramma verzamelen wij consumer insights. Hierdoor is het mogelijk om de ervaring van jouw merk te meten en te vergelijken.

Ook het ompakken van producten kun je aan ons overlaten. Bij het ompakken van producten staat kwaliteit voorop. We pakken producten uit en kunnen ze herverdelen, zodat het goed aansluit bij de desbetreffende campagne.

Opvallen kan op verschillende manieren. Wat dacht je van leaflets of neckhangers die worden meegegeven bij jouw product? Wij vinden passend promotiemateriaal, dat direct in het oog springt. Met een leaflet of neckhanger kun je bovendien een leuke boodschap aan de consument meegeven.

Onze concepten

Center Parcs zomerpakket
Zomerpakket
Het Center Parcs Zomer welkomstpakket is de zomereditie van het Center Parcs Welkomstpakket. Het zomerpakket bij Center Parcs richt zich op gezinnen met kinderen.
Monsterdoos
De Monsterdoos is gericht op gezinnen met kinderen. Deze doos bevat een groot aantal nieuwe producten die de consument thuis kan uitproberen.
Kassabonkorting
KassabonKorting is ons platform voor geld terug acties. Ideaal om de rotatie van jouw product te verhogen.
Webshopsampling
Het meesturen van een sample met een webshopbestelling is een goedkope, doelgroepgericht manier van samplen.