Herbamare bij Jumbo/ Groenteman/ Ontbijtservice/ Kookwinkel

Herbamare bij Jumbo/ Groenteman/ Ontbijtservice/ Kookwinkel

Lime Factory heeft voor Herbamare een sampling campagne opgezet bij verschillende Jumbo vestigingen, groentemannen, Ontbijtservice.nl en kookwinkel de MeesterslijpersHerbamare Original is een biologisch kruidenzout dat gerechten op smaak brengt of als tafelzout gebruikt kan worden.

Herbamare van A.Vogel is een 100% natuurlijke smaakmaker die zich uitstekend leent voor het op smaak brengen van gerechten. Het bestaat uit zeezout en 14 verschillende verse biologische geteelde groenten, tuinkruiden en specerijen.

De doelgroep die Herbamare met deze campagne wil bereiken zijn de bewuste eters. Om deze doelgroep zo goed mogelijk te bereiken wordt er bij de kassa van Jumbo bij het controleren van de eieren een sample toegevoegd aan het doosje eieren. De actie is gecommuniceerd door middel van schapkaarten bij het zout en de eieren, en bij de kassa wordt er naast de sample ook een receptenkaart meegegeven. Op de receptenkaart is ons feedbackprogramma gecommuniceerd met een win-actie.

Bij De Echte Groenteman zijn er toonbankdisplays neergezet en bij elke aankoop krijgt de consument een sample en een receptenkaart mee.

Dit is ook uitgevoerd bij de Meesterslijpers. Bij aankoop in de winkel en online is er een flyer en een sample overhandigd aan de consument.

Bij Ontbijtservice.nl wordt de sample toegevoegd aan de ontbijtpakketten. Bij bestelling krijgt men een sample meegeleverd.

Laat een reactie achter