Wilkinson bij Vero Moda

Lime Factory heeft voor Wilkinson Intuition F.A.B.  een sampling campagne opgezet bij alle vestigingen van Vero Moda in Nederland.

Bij elke aankoop in de winkel ontvangt de consument een gratis sample inclusief flyer. In de vestiging staat een toonbankstandaard om de actie te communiceren. Daarnaast staat op de flyer een oproep voor het feedbackprogramma waarin gevraagd wordt naar onder andere de productwaardering en herhalingsaankoop intentie.

De resultaten van deze campagne zijn indrukwekkend. Zo zeggen consumenten:

  • “Bij mijn aankoop bij de Vero Moda een gratis sample gekregen. Toch maar even proberen! Waaaaaw! Gelijk naar de Etos gegaan om een verpakking te halen. En dankzij mijn kortingscoupon kreeg ik hier ook nog eens 25% korting op! Geweldig product!”
  • “Ik gebruik eigenlijk altijd de scheermesjes van een ander merk. Maar ik moet zeggen dat na ik na deze ervaring hoogstwaarschijnlijk overstap. Ik vind dit een geweldig product! Goed gedaan!”
  • “Heb het gekregen bij de Vero Moda en dezelfde dag nog uitgeprobeerd! Wauw wat is dit een fijn scheermesje, door dat je beide kanten op kan scheren weet je zeker dat je heerlijk glad word.. Mijn benen zijn nooit zo glad geweest. Voortaan koop ik de Wilkinson!!”

Laat een reactie achter