Zorgeloos een winactie opzetten

Denk je erover om een winactie op te zetten? Goed idee want een winactie zorgt voor veel awareness en meer interactie met de consument. Bovendien draagt het bij aan het opbouwen van een consumentendatabase en het verhogen van de rotatie. 

Maar de keerzijde is dat het opzetten van een winactie heel veel tijd kost. Denk alleen al aan allerlei technische en juridische zaken. Dus doe je zelf een lol en besteed jouw winactie uit aan Lime Factory. Dat hoeft niet kostbaar te zijn want wij hebben alle ervaring en expertise in eigen huis.

Wat kunnen we voor je doen:

Een kleine greep uit wat we doen om voor jou een succesvolle winactie op te zetten:

  • We geven je advies over een actiemechanisme dat past bij je doel, product, doelgroep en mogelijkheden.
  • We kunnen meedenken over prijzen en deze ook voor je inkopen; soms tegen een aantrekkelijk tarief.
  • We zetten een goede actiewebsite op in jullie huisstijl. 
  • We regelen alle juridische zaken en zorgen voor heldere communicatie van de actievoorwaarden.
  • We verzamelen first-party data en geven je tussentijdse updates. 
  • Samen met onze partner Patijnenburg (een leer- en ontwikkelbedrijf voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt) verzorgen we de afhandeling van de prijzen en beheren de customer service voor jullie.


Kortom: met Lime Factory zet je zorgeloos een winactie op. Wil je meer weten? Bel dan met Govert Noordman op tel: 020 320 9002 of stuur een e-mail naar: g.noordman@limefactory.nl. Of bekijk een paar voorbeelden van ons werk, zoals de Frisia 125 jaar winactie of de Fisherman’s Friend winactie.