BEAR

Gecombineerde samplingcampagne met geld terug actie voor trial en awareness

BEAR is een gezondere snack dan andere tussendoortjes voor kinderen. 100% natuurlijk, zonder toegevoegde suikers of andere dingen. BEAR vroeg ons om een activatiecampagne onder snoepliefhebbers op te zetten om de awareness te vergroten en trial te stimuleren.

Aanpak en resultaten

Omdat BEAR een ‘premium’ snoepje is besloten we een samplingcampagne te organiseren met een aantal betere kinderkledingwinkels en speelgoedwinkels. Dit deden we zowel in fysieke winkels als online.

De samples werden uitgedeeld in combinatie met een leaflet waarop we een geld terug actie en een link naar een kort onderzoek communiceerden. Via ons platform Kassabonkorting konden consumenten na het uploaden van hun kassabon een deel van hun aankoopbedrag terug krijgen.

Uit het onderzoek dat we hielden bleek dat de consument razend enthousiast was over BEAR. Maar liefst 94% gaf aan het snoepje uitmuntend of goed te vinden. We hebben deze cijfers ook vergeleken met onze benchmark en hebben kunnen concluderen dat de resultaten van BEAR boven het gemiddelde liggen.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.