BEAR is een gezondere snack dan andere tussendoortjes voor kinderen. 100% natuurlijk, zonder toegevoegde suikers of andere dingen. BEAR vroeg ons om een activatiecampagne onder snoepliefhebbers op te zetten om de awareness te vergroten en trial te stimuleren.
Omdat BEAR een ‘premium’ snoepje is besloten we een samplingcampagne te organiseren met een aantal betere kinderkledingwinkels en speelgoedwinkels. Dit deden we zowel in fysieke winkels als online.
De samples werden uitgedeeld in combinatie met een leaflet waarop we een cashback-actie en een link naar een kort onderzoek communiceerden. Via ons platform Kassabonkorting konden consumenten na het uploaden van hun kassabon een deel van hun aankoopbedrag terug krijgen.
Uit het onderzoek dat we hielden bleek dat de consument razend enthousiast was over BEAR. Maar liefst 94% gaf aan het snoepje uitmuntend of goed te vinden. We hebben deze cijfers ook vergeleken met onze benchmark en hebben kunnen concluderen dat de resultaten van BEAR boven het gemiddelde liggen.
Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.
Laat hieronder je e-mailadres of telefoonnummer achter en wij nemen graag contact met je op!