Becel Pure is een boter waarin geen, gluten, palmolie of conserveermiddel in zitten. Bovendien komt het in een duurzamer premium transparant kuipje en daarmee is het product dus ook nog eens goed voor het milieu. Om vooral mannen en vrouwen tussen de 23 en 45 jaar te inspireren en te helpen om meer plantaardig te eten vroeg Becel ons om een samplingcampagne op te zetten.
Wat is een logischere plek om Becel’s plantaardige boter uit te delen dan bij bakkers?! We selecteerden bakkers die voldoende koelruimte hadden om de Becel samples te etaleren en op te slaan en vroegen medewerkers de gekoelde samples samen met een leaflet uit te delen. Op de leaflet stond meer informatie over het product en een uitnodiging om deel te nemen aan een kort onderzoek.
De resultaten van het onderzoek konden we vergelijken met onze benchmark in de categorie ‘zuivel’. Daaruit bleek dat de intentie tot (herhaal)aankoop bij Becel Pure aanzienlijk hoger ligt dan bij andere zuivelproducten. Bijna een op de twee Waalse consument en 37% van de Vlaamse consumenten was zeker van plan om het product vaker te kopen. Bij andere zuivelproducten ligt dit percentage op een gemiddelde van 20%
Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij en onze partners technologieën zoals cookies om informatie over het apparaat op te slaan en/of te openen. Toestemming voor deze technologieën stelt ons en onze partners in staat om persoonlijke gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site te verwerken en om gepersonaliseerde en niet-gepersonaliseerde advertenties te tonen. Als u geen toestemming geeft of deze intrekt, kan dit invloed hebben op bepaalde functies.
Klik hieronder om in te stemmen met het bovenstaande of om specifieke keuzes te maken. Je keuzes zullen alleen worden toegepast op deze site. Je kunt je instellingen te allen tijde wijzigen, inclusief het intrekken van je toestemming, door gebruik te maken van de knoppen op het Cookiebeleid of door te klikken op de knop 'Toestemming beheren' onderaan het scherm.