Blue Band Finesse

Sample met recept inspireert de consument

Een op de vijftig Nederlanders heeft een lactose-intolerantie. Daarom kwam Blue Band Finesse met een lactosevrije variant van hun kookroom. Blue Band vroeg ons om een samplingcampagne op te zetten om consumenten met dit nieuwe product kennis te laten maken en tevens de awareness te vergroten.

We stelden voor om de circa 6700 samples met een inspirerend recept uit te delen bij verschillende groentespeciaalzaken, viswinkels en slagers.

Dit werd enorm gewaardeerd, blijkt uit de reacties van de consumenten die wij vroegen om hun mening. “Wij mijden melkproducten, dus wij zijn hier heel blij mee" was een van de reacties. Iemand anders zei: “Deze kennen we nog niet; de lactosevrije variant." En weer iemand anders bedacht dat de Blue Band Finesse waarschijnlijk perfect zou zijn voor een gerecht met pasta en broccoli. De samplingcampagne van Blue Band heeft dan ook veel mensen geïnspireerd.

Bekijk vergelijkbare cases

Laten we samenwerken!

Laat ons weten wat we voor je kunnen doen, dan nemen we spoedig contact met je op.